Greiciausiai tai visgi neuzstrigs ratas, o tiesiog jis nuvaziuos savo keliais (t.y. nukris). Nu visko gali buti nukritus ratui :D Galinis biski maziau baisu. Man autostradoje buvo sproges, tai sustojau, uzsidejau zapaske, kalpoka susirinkau is zoles per viduri ir vaziavau toliau. Tevuko bendradarbiui priekinis autostradoj sprogo, tai pasiseke, kad liko gyvas ir sveikas. Vertesi kelis kartus laukuose, masina i lauzyna. On 3/19/19 5:59 PM, Vaidas wrote: > Vidutiniam vairuotojui įmanomas saugus sustojimas ar tik su guolio > užstrigimo patirtimi bei praeitais teoriniu bei praktiniu mokymais? > Staigiai meta griovin ar įmanoma staigiai stabdant sustoti? > > Vaidas > > On 3/19/19 5:56 PM, Paulius Zaleckas wrote: >> Jei uztrigs, tai nu ciuos ratas, o tada jau nuo greicio ir vairavimo >> sugebejimu priklauso kas bus toliau. >> >> Gali ir tiesiog ratas savo keliais nuvaziuoti: >> https://www.youtube.com/watch?v=OInE1m4WjPI >> https://www.youtube.com/watch?v=z03jTKXb9wI >> >> O siaip ilgai pavazinejus su kaukianciu, tai poto jau gali reiket ne >> tik guoli keisti. >> >> On 3/19/19 5:33 PM, Vaidas wrote: >>> Sveiki, >>> yra mašina su aiškiai ūžiančiu priekinio rato guoliu, net ratas >>> kiek kliba. >>> Yra du keliai - keisti arba važinėti kol kažkas nutiks. Keitimo >>> kelias labai aiškus ir taip bus vienareikšmiškai daroma. >>> >>> Tačiau man labai įdomu ir niekas negali paaiškinti be emocijų ir >>> techniškai kas būtų nekeičiant važinėti dar kokį pusmetį (2000 km >>> mieste ir užmiesčio plentuose)? Ar tas nutiks staiga ar 100m prieš >>> nutikimą aiškus garsas ar vibracijos informuos? Labiausiai aktualu >>> saugumo klausimas, o ne nutrūkusios kelionės. Taip pat įdomu - ar >>> realu tiek nuvažiuoti ar 90%, jog problema nutiks? >>> Kažkur nuskaičiau, kad guolis užstrigs, bet neradau - o kas tada? >>> >>> Labai nemuškit, primenu, klausimas dėl išsilavinimo, o ne >>> "keisti-nekeisti". >>> >>> >>> >>> >>> Vaidas >> >