kodel iskart blueprint :D ir eoltas...belekiek tu gamintoju dabar per daug i krastitinumus eini arba originalas uz brangiai arba lenkiskas pigiausias :D 20 - 100 skirtumas ne mazas bet ir ne baisinis, ne kasdien keiti "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:q6tr2l$3tb$1@trimpas.omnitel.net... > > o tai kai perki ten kokį nors Blueprint iš Eolto ir duodi kreivarankiams > presuot, tai jau žinai kada pradės ūžt ir klynyt :) > > On 3/20/2019 6:48 PM, PxYra wrote: >> rizika moket antra kart, nezinai kada srotinis uzt prades, klinyt ir gali >> bet cia labai jau nuo paciento priklauso >> na jei jau naujo neiperki guolio tai sakau gal ir masina ne tau >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:q6tqih$3c0$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai kokia ten gi rizika su tuo guoliu, o aukso viduriukai tai dažniai >>> huinia kiniškas, į spalvotą kartoną supakuota. Na ir aišku nuo mašinos >>> dar priklauso, pasatui taip ir neprireikė nei vieno guolio keist, >>> 550kkm....bulkos jau pakeistas vienas prie 165k. Volvose ten vienu laiku >>> išvis pzdc su guoliais buvo gi. BMW irgi >300kkm, priekinis vienas >>> sudužo, galinius pakeičiau nes stabdžių skardas apsaugas keist reikėjo, >>> šiaip būtų gyvenę garantuotai >>> >>> On 3/20/2019 6:38 PM, PxYra wrote: >>>> guolis jau ne ta vieta kur taupyt ir rizikuot (koks papuls is sroto) >>>> reiktu, rizikai nepasiteisinus geriausiu atveju vel keisi i kita arba >>>> skaudziai atsirugs, siaip visokiu gumu, sailentbloku ir t.t. neperki >>>> nei naudotu nei paciu pigiausiu, ieskai aukso viduriuko >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:q6tq02$2o4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nu čia kaip čia pasakius....bmw po biskį avarijos suslanksčius pakaba >>>>> buvo, tai ten stoikė su visu guoliu įdėjau....keturi metai jau >>>>> važiuoja ir nieko blogo nesidaro. Tai ta visa huinia kainavo 20€ gal, >>>>> kai šiaip vien guolis turbūt link 100 ir dar keist jį reikia. Jei turi >>>>> noro ir ūpo pažaist, nebūtina gi ten pirmą pasitaikiusį puvėką griebt, >>>>> tikrai galima sutaupyt. Nes normalūs guoliai kainuoja daug, nenormalūs >>>>> nelaiko. >>>>> >>>>> On 3/20/2019 6:26 PM, PxYra wrote: >>>>>> guoli is sroto? ka rukai tasmta... >>>>>> >>>>>> "bezas" <b@c.de> wrote in message >>>>>> news:q6spo6$unr$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Esu is kroatijos grizes su zvimbianciu guoliu. >>>>>>> Bet siaip vien garsas zudo vazinet su tokiu... srote kiek kainuoja >>>>>>> 10-20€ veikiantis? >>>>>>> >>>>>>> On 3/19/2019 5:33 PM, Vaidas wrote: >>>>>>>> Sveiki, >>>>>>>> yra mašina su aiškiai ūžiančiu priekinio rato guoliu, net ratas >>>>>>>> kiek kliba. >>>>>>>> Yra du keliai - keisti arba važinėti kol kažkas nutiks. Keitimo >>>>>>>> kelias labai aiškus ir taip bus vienareikšmiškai daroma. >>>>>>>> >>>>>>>> Tačiau man labai įdomu ir niekas negali paaiškinti be emocijų ir >>>>>>>> techniškai kas būtų nekeičiant važinėti dar kokį pusmetį (2000 km >>>>>>>> mieste ir užmiesčio plentuose)? Ar tas nutiks staiga ar 100m prieš >>>>>>>> nutikimą aiškus garsas ar vibracijos informuos? Labiausiai aktualu >>>>>>>> saugumo klausimas, o ne nutrūkusios kelionės. Taip pat įdomu - ar >>>>>>>> realu tiek nuvažiuoti ar 90%, jog problema nutiks? >>>>>>>> Kažkur nuskaičiau, kad guolis užstrigs, bet neradau - o kas tada? >>>>>>>> >>>>>>>> Labai nemuškit, primenu, klausimas dėl išsilavinimo, o ne >>>>>>>> "keisti-nekeisti". >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> Vaidas >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> >