o jei tai būtų ne galinis, o priekinis ratas? :) On 2019-03-19 18:28, Rrr wrote: > Man kazkada vaziuojant dviraciu uzklynijo galinio rato guolis. Dvirati > nesiau ant peciu 4 KM, rata teko pakeisti, niekas ten jau net > nebeissitrauke. Vaziavau gal koki 35 km/h ilga atkarpa, nei is sio nei > is to pradejo staigiai stabdyt galinis ratas, iki kol sustojau, ratas > jau visai nebesisuko, ciuoze, turbut prisivirino prie asies. > > Manau tas pats ir su masina, nieko baisaus, tik kad tempimo ant tralo > kaina bus ar ne brangiau negu guolis su keitimu. :) > > > > On 2019.03.19 17:33, Vaidas wrote: >> Sveiki, >> yra mašina su aiškiai ūžiančiu priekinio rato guoliu, net ratas kiek >> kliba. >> Yra du keliai - keisti arba važinėti kol kažkas nutiks. Keitimo kelias >> labai aiškus ir taip bus vienareikšmiškai daroma. >> >> Tačiau man labai įdomu ir niekas negali paaiškinti be emocijų ir >> techniškai kas būtų nekeičiant važinėti dar kokį pusmetį (2000 km mieste >> ir užmiesčio plentuose)? Ar tas nutiks staiga ar 100m prieš nutikimą >> aiškus garsas ar vibracijos informuos? Labiausiai aktualu saugumo >> klausimas, o ne nutrūkusios kelionės. Taip pat įdomu - ar realu tiek >> nuvažiuoti ar 90%, jog problema nutiks? >> Kažkur nuskaičiau, kad guolis užstrigs, bet neradau - o kas tada? >> >> Labai nemuškit, primenu, klausimas dėl išsilavinimo, o ne >> "keisti-nekeisti". >> >> >> >> >> Vaidas >