guolis jau ne ta vieta kur taupyt ir rizikuot (koks papuls is sroto) reiktu, rizikai nepasiteisinus geriausiu atveju vel keisi i kita arba skaudziai atsirugs, siaip visokiu gumu, sailentbloku ir t.t. neperki nei naudotu nei paciu pigiausiu, ieskai aukso viduriuko "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:q6tq02$2o4$1@trimpas.omnitel.net... > nu čia kaip čia pasakius....bmw po biskį avarijos suslanksčius pakaba > buvo, tai ten stoikė su visu guoliu įdėjau....keturi metai jau važiuoja ir > nieko blogo nesidaro. Tai ta visa huinia kainavo 20€ gal, kai šiaip vien > guolis turbūt link 100 ir dar keist jį reikia. Jei turi noro ir ūpo > pažaist, nebūtina gi ten pirmą pasitaikiusį puvėką griebt, tikrai galima > sutaupyt. Nes normalūs guoliai kainuoja daug, nenormalūs nelaiko. > > On 3/20/2019 6:26 PM, PxYra wrote: >> guoli is sroto? ka rukai tasmta... >> >> "bezas" <b@c.de> wrote in message >> news:q6spo6$unr$1@trimpas.omnitel.net... >>> Esu is kroatijos grizes su zvimbianciu guoliu. >>> Bet siaip vien garsas zudo vazinet su tokiu... srote kiek kainuoja >>> 10-20€ veikiantis? >>> >>> On 3/19/2019 5:33 PM, Vaidas wrote: >>>> Sveiki, >>>> yra mašina su aiškiai ūžiančiu priekinio rato guoliu, net ratas kiek >>>> kliba. >>>> Yra du keliai - keisti arba važinėti kol kažkas nutiks. Keitimo kelias >>>> labai aiškus ir taip bus vienareikšmiškai daroma. >>>> >>>> Tačiau man labai įdomu ir niekas negali paaiškinti be emocijų ir >>>> techniškai kas būtų nekeičiant važinėti dar kokį pusmetį (2000 km >>>> mieste ir užmiesčio plentuose)? Ar tas nutiks staiga ar 100m prieš >>>> nutikimą aiškus garsas ar vibracijos informuos? Labiausiai aktualu >>>> saugumo klausimas, o ne nutrūkusios kelionės. Taip pat įdomu - ar realu >>>> tiek nuvažiuoti ar 90%, jog problema nutiks? >>>> Kažkur nuskaičiau, kad guolis užstrigs, bet neradau - o kas tada? >>>> >>>> Labai nemuškit, primenu, klausimas dėl išsilavinimo, o ne >>>> "keisti-nekeisti". >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> Vaidas >>> >> >