Tema: uzpuole mane kazkokie musulmoniski motyvai
Autorius: demaskuotojas
Data: 2010-01-16 12:05:45

" Dabartiniai naujo  tipo pažangiečiai - šį žodį reiktų rašyti
kabutėse - siekia panaikinti ne ekonominę, bet visokią kitokią
„atskirtį“ ir „diskriminaciją“. Ir jeigu anksčiau jie dar
mėgino remtis tariamai objektyviomis „išnaudojimo“ ir
„diskriminacijos“ teorijomis (darbo išnaudojimo teorija), tai dabar,
postmodernaus reliatyvizmo laikais, pakanka subjektyvių „jaučiamos
diskriminacijos“ faktų, kad būtų prabylama apie neteisingą
„atskirtį“ ir pradedama šauktis politinių priemonių jai pašalinti.
Praktiškai bet koks nepasitenkinimas, reiškiamas kokios nors lengvai
mobilizuojamos žmonių grupės, pažangiečiui dabar liudija tos grupės
patiriamą skriaudą ir nuoskaudą ir tampa potencialiu pagrindu
emancipacinei kampanijai. Dabar ne tik beturčiai, bet ir turtuoliai gali
pretenduoti į „nuskriaustųjų ir pažemintųjų“ statusą, jeigu jie
jaučiasi kaip nors diskriminuojami, t.y. jeigu kiti žmonės nenori su
jais bendrauti, juos boikotuoja, jais viešai piktinasi arba kaip nors
kitaip reiškia neigiamą nusistatymą jų atžvilgiu. Politiškai
pripažįstamų „diskriminuojamų“ grupių galia tapo tokia didžiulė,
kad kartą tam tikrą grupę kvalifikavus kaip diskriminuojamą ji tampa
beveik šventa. Ji tampa „politinio korektiškumo“ globotine, o jos
kritikas rizikuoja ne tik būti apšauktas „fanatiku“,
„fundamentalistu“, „rasistu“, „ksenofobu“, „homofobu“ ir
pan., bet ir būti nubaustas pagal kokį nors naują
„antidiskriminacinį“ įstatymą. Ryškus tokių atskirtųjų pavyzdys
yra homoseksualistai. Krikščionys tradiciškai juos smerkia kaip
„sodomistus“, nes sodomiją laiko viena iš didžiųjų nuodėmių.
Tačiau homoseksualistams tapus politiškai pripažinta
„diskriminuojama“ mažuma, bet kokia jų kritika daugelyje Vakarų
šalių tapo uždrausta. Dabar krikščionis, drįsęs homoseksualistą
pavadinti sodomistu arba ryžęsis apsiskelbusį homoseksualistą nesamdyti
darbui savo įmonėje, rizikuoja susilaukti skaudžių juridinių
padarinių. Paradoksaliai, bet neišvengiamai homoseksualistų įtraukties
politika virto tradicinių krikščionių atskirties politika"


-- 
Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/satenai/?st_id=17329