uosto rinkliavos puikia išdėstytos www.port.lt ir jos patenka valstybei - bet praktiškai viskas reinvestuojama ir dar pridedama EU lėšų.; papildomai laivas moka už agentines paslaugas ir jegu reikia buksyrų; na ir žinoma visas tiekimas pradedant gėlu geriamu vandeniu baigiant maistu ir begale techninių smulkmenų kuriių reikia laivo eksplotacijai, remontui. atskira kalba apie medicininnes paslaugas - už vizitą kuris truko apie 10/15 min pas akių gydytoją kartą teko mokėti netoli 500 litų; įgulos pasiketimai- vėlgi virš 200 litų vien mokestis už vizą; ir t.t ir panašiai. vienžo, apie uostą galiu kalbėti daug, net perdaug daug.pabaigai - geriausiai dirba sąlyginai mažos bendrovės ir tokie monstrai kaip KLASCO daug pelno uostui neatneša - ten pilnu pajėgumu dirba tik birų ir skystų trąšų terminalas. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=19459