...o pagrindinio dalyko neišdėsčiau - pats įplaukos kanalas, uosto prieigos, visa uosto žemė, navigaciniai ėrenginiai ir krantinės priklauso valstybei - klaipėdos valstybinio jūrų uosto diirekcijai; privačios krovos ir laivų remonto bendrovės tik nuomojasi uosto žemę, visa uosto žemė yra išnuomota privačioms bendrovėsm, na likęs tik mažas gabaliukas uosto laivyno bazei. be pačio uosto dar yra daromos didelės investicijos į sausumos kelius - gelžinkelį ir auto kelius; ir sprendimas statyti giliavandenį uostą Būtingėje manau yra teisingas - nes Klaipėda tiesiog uždustų nuo aplink ją supačių geležinkelių. geležinkelio stočių ir autokelių sunkiajam transportui. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=19459