aciu uz nuoroda. kazin ar greit pavyks gauti man sia knyga. tikiu, kad ji is tu, kurios parodo, kaip nelengva buti teisejais, netapti ciniskais. manau, kad prisiekusiuju institucija paliktu jiems maziau emocines nastos ir leistu tobulinti procedurines detales, islaikant, kaip kokiai grybauskaitei, nesutepta mundura. suartintu teismus su tauta. atrodo, kad net filosofija ir mokslas, ir netgi sodai ivairiu tautu, "saknijasi" jose esancioje teisineje santvarkoje. anglai vadovaujasi precedentu, tad yra induktyvistai empiristai darvinistai, isvaikscioja takelius, po to pabarsto juosi smeliuku, o aplinkinius krumus graziai apkarpo; prancuzai gi remiasi ismastytu istatymu, tad racionaliai is virsaus viska konstruoja - ir sodai ten geometriski, ir kodeksai isvesti is aksiomu dogmu ir netgi zmogaus laisves ir teises. musu sistema tuo tarpu - visiskai pabiri ir eklektiska , tad nelengva sukurti darnia valstybe.slogu, bet ir vaikas cia tapo viesuomenes ikaitu, patiria vis nesiliaujancia trauma ir nezinia kokios terapijos jam galetu padeti. ypac kai suvoks retroaktyviai, kas (jei) jai nutiko. zmogus nera ypatingai didelis daiktas. gal geriau jam tokiu ir likti. ramybeje. bet jai nepasiseke. labai sunkus laikas. panasu, kad viskas priklauso nuo mergaites pasakymo. kurio reikia laukti. ir negali suprasti, kur cia normalus zmoniski jausmai, motiniski instinkatai, o kur salutiniai, munduriniai dalykai, nuosprendzio detales. bet laikas greitesnis negu ziniasklaida, ir, po keletos metu, nieks nieko nebeatsimins. gal ir mergaitei tada bus lengviau. be to sumauto demesio. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=19459