Žmogaus inžinerijos dizaineriai tokie kaip R.Bendleris su Dž.Grinderiu iš Kolumbijos universiteto gešalt grupės, kiek žinau buvo Sergejaus Kovaliovo įkvėpėjai, t.y. jis naudojasi jų metodika? Apie Benglerį wikipedija rašo, kad jis dirbo Izreliui. Tad galima spėti, kad jis yra chazaras. Dar wiki rašo, kad jo ginklu buvo nušauta mergina, policininko duktė, dalyvavusi jo eksperimentuose. Gal ji ten polcijos buvo infiltruota? Keisas taip ir liko neištirtas. Apie Kolumbijos universitetą jau rašiau po Salmalavičiaus straipsniu. Tai siejasi. Jau kažkada Britva rašė, kad chazarai vagia krikščionių idėjas ir, išvertę aukštyn kojom, taiko savo naudai. Nes jie negali patys būti kūribingi, jei yra atsiskyrę nuo kūrybos šaltinio. Tai va, Kolumbijos universiteto psichologijos katedroje kažkur apie 1968 metus vyko baisi erzelynė, atrodė, kad visi pykosi ir jokia psichologija psichologijos asams nepagelbėjo susitvarkyti tarpusavio santykių. Tad kartą neiškentęs vadovas pasikvietė savo "kiečiausią" kolegę, pakalbėjo ir užbaigė sakiniu: "na juk turi būti kokia nors išeitis". Šioji grįžo namo su šiuo įrašu galvoje ir pasiėmusi rašiklį užrašė tuos žodžius. Ir tuomet balsas jai ėmė diktuoti atsakymus. Ji ėmė juos užrašinėti. Psichologijos profesorė, šventai tikinti tik psichologijos mokslu ir kiekvieną gidintį balsus nurašanti šizofrenijai, ėmė girdėti balsą,kuris sakėsi esąs Jėzus. Kur tai matyta. Bet tai, ką ji užrašė, nunešė parodyti Katedros vedėjui. Tas paskaitė. Tai buvo ne tik jų asmeninių santykių išaiškinimas, bet tiko visiems. Todėl jis suvedė tekstą į kompą. Psichologei balsas ėmė diktuoti visą terapijos kursą. O jiedu užrašinėti. Taip gimė knyga. Jie bandė ją išleisti Jėzaus vardu, bet susidūrė su autorinių teisių tarnybos pasipriešinimu. Todėl jiems teko įkurti fondą ir jam priskirti autorines teises. Ši knyga tapo pagrindu daugeliui vėliau pasipylusių self help knygų, bet taip pat jos idėjomis pasinaudojo ir ne visai geriems tikslams žmonės, kurie trokšta valdyti kitus. Kovaliovas, pvz., teigia, kad gėris ir blogis eina išvien. Kaip in ir jan. Iš to plaukia, kad ir Dievas yra išvien su velniu. O žmonių gerbūvis yra žmonėms pavojingas. Taip pat ir draugai yra blogiau nei priešai ir t.t. Ir aplamai - kuo blogiau, tuo geriau. Tad gerų darbų net nereikia daryti. Ar aš teisingai supratau? -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=19906