Tema: Re: dar karta del neapmokamu atostogu
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-10-21 13:18:54
Faktas tas (iš patirties, bet ne asmeninės), kad kai kurie stiprių bendrovių vadovai net ir esant normaliems rezultatams
yra žiauriai linkę išsi3,14sinėti ir kirpti per algas, priedus, siųsti ant nemokamų atostogų, taip sutaupydami,
geriausiu atveju, kokius 0,5 proc. išlaidų. Aišku, galima kontempliuoti, kad jie žiūri į ateitį, bet iš esmės tai nieko
nelemiantys skaičiai, tačiau per motyvaciją kerta žiauriai ir tada prasideda "self-fulfilling prophesy", kad rezultatai
iš tiesų ima prastėti.