Tema: Re: dar karta del neapmokamu atostogu
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-10-21 22:35:26
> Nelabai logiska imonei bankrutuoti del darbuotoju, kurie nesupranta kad
> sumazejus pajamoms reikia mazintis islaidas.

Nelabai logiska,kad darbuotojui, kuris nera akcininkas turi rupeti, ish ko
jam imone moka atlyginima.

Ash irgi nedidelis savininkas. Kai biznis ejo gerai - buvo gerai man. Jei
koks darbuotojas butu atejes ir pasakytu - "Klausyk, virsininke - daug
uzdirbi, gal dalinkis biski pelnu, ka?"- butu pasiustas. Nes mano argumentas
butu paprastas - tu sutikai man dirbti uz suma X, o kad ash parduodu tavo
darbo rezultatus uz suma 10*X, tai jau mano reikalas. Dabar situacija
atvirkscia. Bet, jei ash pasamdziau zmogu ir sutariau su juo,kad jis man
kepa bulkutes nuo 8 iki 17 ir uz tai gauna suma Y, jam turi buti nusispjaut
ir neidomu - ar ash jas keiciu 1:1 pagal svori į deimantus, ar taip niekam
ir nerades kur prakishst, sudziuvusias i subine susikishu. Aisku, ash galiu
ateiti pas darbuotoj ir pasakyti, kad va - tokia ir tokia situacija. Jei ash
nesumazinsiu sanaudu, kuriame tu vienas ish punktu (pries tai parodes, kad
savo lizingine tacka iskeiciau i tevu uzkonservuota ziaga), bachka bus
abiems - man bulkutes, jam sausas batonas. Taciau mano atejimas pokalbiui
turetu buti ne per nurodymus ir kvietimuosis ant kilimelio, o labiai graziai
prasant ir kanors uz tai pazadant. Ir jei darbuotojui tai netinka, tai ne
jo, o mano problemos.