Tema: Re: dar karta del neapmokamu atostogu
Autorius: tomuco
Data: 2009-10-22 11:59:14
"nu blyn",
reikalas tas, kad aš tai puikiai matau kaip ir kokie pinigai vaikščioja.
Kiek aš pats asmeniškai savo darbu įnešu kiekvieną mėnesį į darbovietės
sąskaitą. Ir matau kiek piginų kainuoja įmonės išlaikymas ir visokie
atsiskaitymai su kreditoriais.
Taip, sunkmetis, sunku, krizė, blogai. Bet tai aš ne ta grandis, kurią dabar
reikia išleidinėti atostogų, norint pakelti pardavimus ir uždirbti bent
kažkiek daugiau papildomų kapeikų. Ir pats direktorius asmeniškai man duoda
nurodymą didinti pardavimus. Aš jo klausiu: - kaip? išėjus neapmokamų
atsotogų?

--
tomuco