Tema: Re: dar karta del neapmokamu atostogu
Autorius: -o-o-
Data: 2009-10-22 16:40:47
tikrai nedasigalvos. Iskart kils klausimas, o kaip mes RIMTIEMS klientams
pasirodysim? Atrodysim kaip kvailiai su kibiru? Niekas taip RIMTAM versle
nesielgia ;))) Ple ple, taip ir noretusi paklaust, jie kur menulyje gyvena
ir kas tie JUJU RIMTI klientai, kuriems bus nepointas matyti su tokiais
avtokaruciais :) Man tai iskart anekdota primine apie viena sveicaru
bankininka, kuris Ferrari nusipirko tik isejus i pensija - va cia zmogus su
galva dirbo :)