Taip, viskas teisingai, todėl ir parašiau, kad pirmiausiai - A šnekasi su savo DA, kad už jį apmokėtų sąskaitas, kurias pateikia B (arba B nusamdytas servisas). Servisui irgi prašymas eina nuo B, kad skolingus pinigus prašytų iš DA (po to, kai tarp A ir DA suderintas būdas, kuriuo A savo patirtą žalą įrodys. DA rekomenduoja A tam tikrus servisus, ir viskas švaru). Čia tokie atsiskaitymų pavadavimo tiltukai gaunasi. Nepamenu blyn teisingo teisinio termino.:( Įstojimas gal. "tomuco" <t.adamonis@litexpo.lt> wrote in message news:go0mia$6ri$1@trimpas.omnitel.net... > iki siandienos maniau, kad B turetu noreti pinigu is DB draudimo o ne iš A. > Tegu DB draudimas su A tvarkosi. Bet paieskojus siekos tiekso info, > paaiskejo tokia tiesa: Žalą padariusio asmens civilinės atsakomybės > draudimas nesuteikia nukentėjusiam asmeniui teisės tiesiogiai iš draudimo > įmonės reikalauti jam padarytų nuostolių atlyginimo. Draudimo įmonė bei žalą > patyręs asmuo teisiškai neturi vienas kitam jokių įsipareigojimų. > > http://lt.wikipedia.org/wiki/Civilin%C4%97s_atsakomyb%C4%97s_draudimas > > Pagarbiai > tomuco > > "Johnas" <johnas@kazhkur.com> wrote in message > news:go0jnu$167$1@trimpas.omnitel.net... > > Na, nesakyk, kaltininkui irgi reikia kreiptis į savo draudimą. Prašymą > > užpildyti, kad apmokėtų tavo pridarytą žalą. > > > > tomuco, jei nori ant pirštų sumesiu. > > > > A - kaltininkas; > > B - nukentėjęs. > > > > A yra apsidraudęs savo žioplumą draudime DA. > > B yra apsidraudęs savo žioplumą draudime DB. > > B nori iš A pinigų. > > > > argi B reikia kreiptis į savo draudimą? Juk B nebuvo žioplas, niekas iš jo > > pinigų nenori. > > B kreipiasi į A, kad sumokėtų pinigų. > > A kreipiasi į DA, kad apmokėtų jo žioplas klaidas. > > DA sutinka. > > Tada A paprašo, kad B reikalautų pinigų ne tiesiai iš A, bet iš DA. > > > > Kaip matai, DB (nukentėjusiojo žioplumo draudimo bendrovė) niekur > > nefigūruoja. Ji ilsisi. > > Kita vertus, CASCO - tai ne žioplumo draudimas, o draudimas NUO žioplių, > > vagių ir nuo sau pačiam padarytos žalos. > > > > * - žioplumo draudimas turėtų skaitytis taip: Privalomas Transporto > > Priemonių Valdytojų Civilinės Atsakomybės Draudimas. > > > > J > > > > "Renookas" <vyzas_istrinti_@hotline.lt> wrote in message > > news:go0i53$to7$1@trimpas.omnitel.net... > >> smag ka bent pagarbiai nesamones rasineji.... > >> > >> Tai ar i kaltininko draudima kreipėtės ar i nukentejusiojo (t.y. kaip > >> siuo > >> atveju siulai kreiptis nukentejusiajam i savo draudima) > >> > >> Ir apskritai viskas taip paprasta kai viskas aisku... o va kai policija > >> ziuri i sukes, i vezes ir sako cia per mazai ju, o tuo paciu nupiesia kad > >> vaziavai per sniego pusni kuri yra auksciau masinos dureliu ir ten > >> nelieka > >> veziu, o schemoj nupiesia kad vaziavai tai va ten idomiau pasidaro.. > >> tiesa > >> sakant noreciau gryzti i ta situavcija, tik kad tureciau tiek patirties > >> kaip > >> dabar... Tada gi policija autoritetas buvo ir negalvojau kad gali > >> isdurti:) > >> > >> "tomuco" <t.adamonis@litexpo.lt> wrote in message > >> news:go084d$apc$1@trimpas.omnitel.net... > >> > Mano variantas (tik cia as kaltininkas buvau). Nuvaziam kartu su > >> > nukentejusiuoju i draudimo kompanija. Pasirod abieju ta pati :) Abu > >> > surasem po rasta draudimo kompanijai. Komapnijos atstovas nufotkino > >> > nukentejusiojo masina ir man dar nebaigiant pildyti rasto informavo > >> > nukentejusiji, kad poros dienu begyje ivertins nuostolius ir tada jau > >> > jam > >> > spresti ar jama babkes ar taisosi draudimo servise. Gal todel, kad > >> > sioje > >> > situacijoje aiskus kaltininkas. > >> > > >> > Pagarbiai > >> > tomuco > >> > > >> > "Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message > >> > news:go07pl$a3s$1@trimpas.omnitel.net... > >> >> Ir nera ko tada eiti i savo draudimo bnedrove, jei pats nekaltas. > >> >> > >> >> "tomuco" <t.adamonis@litexpo.lt> wrote in message > >> >> news:go07hu$9ld$1@trimpas.omnitel.net... > >> >>> ir? > >> >>> > >> >>> > >> >>> "Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message > >> >>> news:go0772$910$1@trimpas.omnitel.net... > >> >>>> Zmogus CASCO gi neturi kiek supratau. > >> >>>> > >> >>>> "tomuco" <t.adamonis@litexpo.lt> wrote in message > >> >>>> news:go075j$8u4$1@trimpas.omnitel.net... > >> >>>>> Kreipkisi savo draudimo kompanija. Tu pasirasei su ja sutarti, tu > >> >>>>> su > >> >>>>> ja ir tvarkykis. Ir tau turetu buti visiskai dzin katras (PEUGEOT > >> >>>>> ar > >> >>>>> FORD) kaltas. Tai tegu aiskinasi draudimo kompanija. > >> >>>>> > >> >>>>> > >> >>>>> > >> >>>>> r" <marius.vidugiris@lpc.lt> wrote in message > >> >>>>> news:gnu778$3ea$1@trimpas.omnitel.net... > >> >>>>>> Sveiki, > >> >>>>>> gal kas pakomentuos. > >> >>>>>> > >> >>>>>> Pries 5 dienas ivyko avarija, kuriame dalyvavo trys dalyviai. > >> >>>>>> Schemos > >> >>>>>> nepaisysiu, bet trumpas pasakojimas: T formos sankryzoj zmona > >> >>>>>> norejo > >> >>>>>> sukti i kaire (BMW), bet sustojo praleisti masinos, > >> >>>>>> atvaziuojancios > >> >>>>>> is priekio( Ford - Taksi). Is salutinio kelio ( i kuri bando > >> >>>>>> ivaziuoti manoji) vaziuoja masina(Peugeot), kuri nematydama > >> >>>>>> atvaziuojancio automobilio, iskisa nosi i pagrindini kelia ir, > >> >>>>>> pamaciusi taksa, staigiai stabdo. Taksistas gi issigandes > >> >>>>>> peugeoto > >> >>>>>> staigiai pasuka vaira ir kaktomusa kala i BMW. Yra nukentejusiu. > >> >>>>>> Policijoj visi dalyviai surasyti, t.y. peogeot nepuole begti ar > >> >>>>>> kazkaip sleptis... > >> >>>>>> > >> >>>>>> Blogiausia, kad pirminiame policijos protokole, kaltininku > >> >>>>>> nurodomas peugeot. Jis ir ji draudimo kompanija nesutinka. > >> >>>>>> Taksistas > >> >>>>>> taip pat nesutinka buti kaltu. Taksisto draudimo kompanija - > >> >>>>>> Baltijos > >> >>>>>> garantas, peugeot - Resso (dabar kazkaip kitaip pradeda vadintis). > >> >>>>>> Kaip suprantu, tie ju gincai gali nueiti toli ir uztrukti ilgai. > >> >>>>>> > >> >>>>>> Klausimas: ar galiu as, kaip nukentejes nuo ju nesamoniu, > >> >>>>>> issireikalauti pinigu anksciau, nei jie tarpusavy nuspres kas > >> >>>>>> kaltas? > >> >>>>>> > >> >>>>>> > >> >>>>> > >> >>>> > >> >>> > >> >> > >> > > >> > >> >