> Kas link CO2 - tai čia ne tiek ekonomika kiek mentalitetų skirtumas. Vakariečiai jau keliasdešimt > metų puikiai suvokia, kad šikti po savim neverta - šuduos plaukiosi. Visokios ti amazonės dar iki > to suvokimo nepriaugo (nu yra ir arčiau nepriaugusių, kad ir Aralo ežero istorija). Tai vat vakariečiai > suvokia, ir to suvokimo pasekmėj tas CO2-acounting ir egzistuoja. Bo arba taip, arba išvis be > kontrolės, arba ginklu ivedinėt kontrolę. O vakariečiai mielai ir visą pasaulį išvalytų (gi vistiek > šūdai po visą pasaulį laisvai plaukioja, dzin jiems valstybių sienos), ale gi tadu prasidėtų masiniai > maištai prieš USA terorizmą/agresiją... tokia jau ta žmonija... mūsų vietiniai Veikėjai tokį > triukšmą pakeltų... :) Technologiškai nėra sudėtinga švariau dirbti, brangiau aišku, ale kaina duotu > atveju vakariečių nekaso, jie suvokia kad tai išlikimo klausimas. MKN, tai toli gražu nuo tiesos. > O beje - tikrai esi tikras kad visas tas transporto CO2 klausimas vertas sudilusio skatiko? kad tai Manau, kad ne. CO2 tik linksniuojamas pavyzdys. Problema yra tarša apskritai. Jokio skirtumo, ar dyzelio, ar sunkiųjų metalų ar medicininių atliekų. > nėra vien tik Prius&Co gamintojų elementarus reklaminis triukšmelis ? Klausimas nevalidus. Prius ir CO2 ir kuro sąnaudos ir konstrukcija yra labai orientuota į minimalią lokalią taršą ir ekonomiją. Ar taip yra ir visoje Prius surinkimo grandinėje, galvos neguldau. Faktas tik vienas - nemačiau dar Prius'o, iš kurio eitų juodi/mėlyni/balti dūmai. > kiek CO2 išmeta transportas/pramonė ir kokios karvės pvz.; kaip CO2 tirpimas vandenyne Tu mieste pakvėpuok oru ir nuvažiuok kokį 30 km. į provinciją. Tada nekils klausimų. > priklauso nuo temperatūros ir kaip ta priklausomybė įtakoja CO2 kiekį ore. Kažkaip tadu > ta žmonių veikla ne tokia jau ir reikšminga pasaulio mastu pasirodo... Tai tik interpretacija.