Tai kad jie iki laiptinės ir net iki buto durų buvo atvykę, tik kad į jas, panašu, nesiteikė net paskambinti. Paaiškinti galiu tik tuo, kad norėjo sutaupyti laiko prekių įteikimui, nes jiems mokama ne už pristatytas prekes, o už nuvažiavimą iki kliento. Bet čia jau OT, geriau sugalvokite kur kreiptis, kad tokie RRT ir IVPK atsirašinėjimai, kurie prieštarauja įstatymams ir vyriausybės nutarimams, netaptų norma. 2013.12.27 15:51, scrp rašė: > kas dėl tavo skundo tai... DPD dažnai pažymi kad nepavyko įteikti > pirmu atvažiavimu. Vienintelis logiškas paaiškinimas kad tokiu būdu > pyzdina salerką :) > > "KEdas" wrote in message news:l9jg3d$k1$1@trimpas.omnitel.net... > > Eilinį kartą bando apsimesti, kad piliečiai prašymus ir skundus turi > pateikti vadovaudamiesi ne įstatymais, o vyriausio archyvaro įsakymais. > Kam skųsti šią nesąmonę, kad tokie atsikalbinėjimai netaptų norma, o > susiformuotų normali europietiška skundų nagrinėjimo praktika? > >