DPD jau informuoti tuo pačiu laišku, kas matosi anksčiau prikabinto laiško antraštėse (kas@dpd.lt). Kita vertus, su jais telefonu juk apie tai irgi kalbėta, jie problemų nemato, tai kam kartotis ir laukti kažkokio kitokio atsakymo? Aš juk nuostolių atlyginimo ar kažko kito, kas būtų naudinga išimtinai man, neprašau. Tiesiog noriu, kad ateityje nereikėtų naktį važiuoti atsiiminėti prekių, o siuntėjai iš užsienio galėtų rinktis ne vien pristatymą per juos, bet ir per „Lietuvos paštą“. Dunduk@s rašė: > 2013.12.31 11:27, Saulius74901 rašė: >> Ir aplamai kažkaip viskas persikelia į ginčą kita linkme, o ne į ginčą >> tarp tavęs ir DPD. > > > Man kaip niekada neturėjus bėdų su DPD anei siunčiant, anei gaunant > siuntas, taip pat, atrodo keistas noras ieškoti per trečias tarnybas > sliekų. > > Manau, užtektų DPD informuoti apie nesusipratimą ir anie labai > staigiai pakeistų/išauklėtų užsibujojusį darbuotoją. > >