Jei neskiri kuo skiriasi SODROS REIKALAVIMAS pateikti ataskaitą ar įstaigų dokumentų valdymas nuo gyventojo laisvos formos SKUNDO, tai susikišk savo BUKUS pamokymus kur nesueina. Negaišk laiko ir negaišink kitų – su tavimi diskutuoti nesiruošiu, keliauji į šitlistą. Gerų metų. Laimis rašė: > KEdas rašė: >> Sutik, kad el. paštas yra labiau paplitęs ir specifikuotas nei adoc >> todėl suderinamumo problemų kyla tik norintiems primesti savus >> standartus (M$) arba išradinėjantiems dviračius. >> El. parašas pašte yra seniausiai specifikuotas ir naudojamas visame >> pasaulyje. Skirtingai nei kažkokio LT UAB sukurtas ir neišmanantiems >> valdininkams stumiamas adoc. > > Kaip siaurai tu žiūri. Elektroninis parašas, tai atskiras dalykas nuo > formato, kuriuo valdiški namai nori/gali priimti skundus. Nepainiok > reikalavimų dokumentų pateikimui su elektroninio parašo įstatymu ir > elektroninio parašo formavimu/tikrinimu. > > Jei tau Sodra/VMI teigia, kad reikia pateikti X formato formą, tai juk > nepuoli siųsti ranka rašytų jpg'ų, savo šablonų ir pan.? Nenori > pabandyti, kas gautųsi? > > ADOC — standartizuotas/specifikuotas ir aprobuotas konteineris, > oficiali forma. > > Aš pateisinu tokį elgesį (adoc reikalavimą) net ir tuo paprastu > aspektu, kad taip žymiai paprasčiau ir efektyviau registruoti tuos > skundus IS, nei rankutėmis lukštenti ir rankioti tavo atsiųstus failus > ir teksto fragmentus iš pačių įvairiausių MIME broken MUA. > > Neabejoju, kad yra ir teisinis reguliavimas, kaip pagrindas; klerkai > ne šiaip sau atsirašinėja (jiems pakanka jau ir taisyklių, > direktoriaus įsakymo, kad būtų formaliai teisūs, o ne tu bukai > mojuodamas nesusijusiu įstatymu). Šiaip jau yra toks LR dokumentų ir > archyvų įstatymas, kuris: > „ > 2. Šis Įstatymas reglamentuoja valstybės ir savivaldybių institucijų, > įstaigų ir įmonių, valstybės įgaliotų asmenų, nevalstybinių > organizacijų, privačių juridinių asmenų veiklos dokumentų valdymą ir > naudojimą, nustato subjektų, atliekančių dokumentų ir archyvų > valstybinį administravimą, kompetenciją ir uždavinius. > “ > > O žemiau tame įstatyme įtvirtintos archyvaro pareigos/funkcijos, tad > neskubėk šūkauti be pagrindo, nes viena iš archyvaro kompetencijų yra: > „formuoja vienodą dokumentų valdymo praktiką valstybės ir savivaldybių > institucijose, įstaigose ir įmonėse;“ > > Ir jo išleisti teisės aktai neprieštarauja elektroninio parašo > įstatymui, nes minėtas įstatymas nenustato konkretaus formato ir > reikalavimų dokumentų apyvartai. > >