Tema: Re: Aladinai, ar nepaskubėjai ;)?
Autorius: spakainas
Data: 2013-11-27 13:26:33
Icetom kažkaip vis dar tiki wimdausais. Aš tik galvoju, kad nepamenu
anei vieno microsoft produkto, kuris va taip pyst ir veikia be gliukų
iškarto. Nors gal aš mažai jų čiupinėjęs, nežinau.
Realiai pagalvojus, tai net ir tas pats abalys idealiai neveikia, bet
ten supportas tikrai geras, dirba prie to dxja žmonių, o ir hardwaro vos
keli modeliai, t.y. daug lengviau sužiūrėt viską.