Tema: Re: Aladinai, ar nepaskub
Autorius: padugne
Data: 2013-12-01 16:58:51
On Sun, 01 Dec 2013 16:23:05 +0200, md wrote:

> mdaa, pasirodo per tuos metus viskas smarkiai pasikeite. Ir ne butinai i
> geraja puse. As supratau, kad dock'o man nafig nereikia. Laptopo irgi ;)

Man irgi nereikia. Dabar va galvoju kuo pakeist 7 metu HP notebuka, nes
CoreDuo 1.8Ghz kazkaip nebelabai vezha RAW failu konvertavima (daugiau
man namie niekam powerio nereikia).
Tai arba topinis tam tikslui desktopas uz 700eur arba koks makbukpro uz
1700eur. Kuris gal ir mielas paziuret (realiai tai gal ir ne), bet kartu
ir nelabai malonus paciupinet. Ir nesiplecia nei RAM nei HDD ir is jo 13"
ekrano naudos nulis.

> Lenovo dockas
> http://www.notebookcheck.net/Review-Lenovo-OneLink-Dock.97800.0.html

Na dar ne viskas taip blogai, "rimtam" naudojimui lenovo vis dar gamina
ir padorius dockus (thinkpad pro dock):
http://support.lenovo.com/de_DE/product-and-parts/detail.page?
&DocID=PD027981

> Dockas Macui http://www.belkin.com/us/p/P-F4U055/

Realiai tai abalei pageidautu, kad pirktum sita docka:

store.apple.com/us/product/MC914LL/B/apple-thunderbolt-display-27-inch

:)

--
kthxbai.