Tema: Re: Aladinai, ar nepaskub
Autorius: padugne
Data: 2013-11-30 11:39:19
On Fri, 29 Nov 2013 11:41:31 +0200, news wrote:

> Dalinis sprendimas ir labai brangus.

Tai abalei gi, kaina neturi reiksmes. Su USB3 paplitimu ir kiti
gamintojai po truputi pradeda daryt tokio tipo dockus.

> Nors man tai dzin, as jau pries n metu atsisakiau laptopo. Darbo
> specifika nereikalauja nesiotis kompo.

Tau gerai. As tai gavau nauja sefa komjaunuoli-aktyvista, tai jo vizija
reikalauja kad mes butume su laptopais. Nors niekas ju nenori, o ir su
3kg siais laikais tai jau nebe "nesiojamas" bet "pernesamas" kompas.

Kol kas patyliukais boikuotuoju, jau kelis menesius vis dar nerandu laiko
"persikraustyt" ir laptopas guli isjungtas.

--
kthxbai.