Tema: Re: Aladinai, ar nepaskubėjai ;)?
Autorius: Aladdin
Data: 2013-12-02 12:41:30
O as pasakysiu kas is principo ir su obuoliu tos nesamones yra, na nebent as nemoku ju susitvarkyti.
Pas mane 27" iMac ir nesugebejau visur kur reikia fontu issididinti. Pagrindinese vietose kaip ir
ok, bet mase vietu kur viskas visiskas blusynas:(

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!