Tema: Re: Aladinai, ar nepaskub
Autorius: padugne
Data: 2013-12-02 19:29:29
On Mon, 02 Dec 2013 09:50:40 +0200, spakainas wrote:

> Čia žinok dar klausimas ar tikrai jau niekam netinkamas, va vienas
> bendradarbis nusipirko 11" macair'ą - atsitempia į darbą ir kaip darbinį

As btw nesakau kad jis niekam netinkamas. Bet ka namie turiu 24"
monitoriu, tai laptopas guli kreidle su isjungtu monitoriu. Net
nesivarginu pertempinet i "dviguba".
Darbe tenka tenkintis dviem 22" 16:9 monitoriais, nes padoriu 16:10 ar
dar geriau 4:3 pas DELL nelabai buvo. Kas del 16:9 tai man jie pernelyg
"trumpi" vertikaliai. Buvau kuri laika abu pasukes 90 laipsniu. Gaila
daugelis appsu tada biski shudinai atrodo nes tokom proporcijom
nepritaikyti.

--
kthxbai.