Tema: Re: Aladinai, ar nepaskub
Autorius: padugne
Data: 2013-11-30 11:32:38
On Fri, 29 Nov 2013 11:12:18 +0200, Linas Petkevičius wrote:

> Apibrezk rimta darba. Kirvis ir skalpelis naudojami skirtingiems
> reikalams.
>
> As turbut galeciau menesi issiversti be noutbuko - pilnai uztektu mano
> plansetes funkcionalumo, ypac su prijungta klavaitura. Kokia buhaltere
> ar eiline vadybininke besijungianti prie tiekeju skaiciuokliu per remote
> desktopa turbut nei dienos neistvertu. Ar cia jau gaunasi, kad mano
> darbas nerimtas?

RimPtas darbas darbo vietos prasme, kai kontuperi pastoviai naudoji
kazkam sudetingiau pavaizduot nei seip rasomoji masinele. Kadangi megsti
apibrezimus, tai "pastoviai" mano supratimu reiskia "mazdaug du
trecdalius darbo dienos arba daugiau".

Minetos skaiciuokles priklausomai nuo to kuom jas reikia shert gali buti
"paprastesnes" o gali buti ir "sudetingesnes".

--
kthxbai.