Tema: Re: Aladinai, ar nepaskub
Autorius: padugne
Data: 2013-12-02 19:26:33
On Mon, 02 Dec 2013 17:13:39 +0200, Aladdin wrote:

> O jei, kazkas turi overpraisinta MBP?:)

Is kur istraukei kad jie overpraisinti? Normali ta ju kaina, analogiskos
kokybes ir parametru notebukai pas kitus kainuoja mazdaug panasiai.

Man didziausias minusas yra blizgantis displejus (su dabartiniu padengimu
galima gyvent, bet toli grazu ne svajone) beigi liumininis korpusas.
Kuris ir braizosi ir nusidauzo. Ir nemalonus paciupinet kai saltas/
karstas.

> Speju tu turi zinoti kaip ta retina veikia pas Apple, o atrodo
> priesingai. Mano isitikinimu retina yra ta pati zema atvaizduojama
> rezoliucija (1280x800), tik su dvigubai daugiau i ten sukistu pikseliu,
> to pasekoje turi tas pacias dideles raides ka turi ir su maza
> rezoliucija skirtumas tik tas - kas nesimato pikseliu ir viskas atrodo
> labai grazu:) iMac'as neturi jokio Retina ir pikseliu dvigubinimo, bent

As puikiai zinau kaip ji veikia. O tu cia buri kazka labai keisto ir
nesuprantamo.

Kad ir kaip ten bebutu, jei is paprasto juzerio poziciju, tai viskas
"astru", raides atrodo kaip "atspausdintos" ir tinkamo dydzio. Kaip ir
priklauso. Skirtingai nuo fortkiu.

> jau kol kas. Jei i savo MBP sutalpintum native  2560x1600 be pikseliu
> padvigubinimo labai abejoju kad dirbti sugebetum. Jei kur klystu -
> pataisyk.

Tai jie ir yra native, natyviskiau nebuna. Tiesiog OSX moka
inteligentiskai su jais elgtis.

--
kthxbai.