Tema: Re: Aladinai, ar nepaskubėjai ;)?
Autorius: keturi
Data: 2013-11-27 16:08:46
hm.. o tai kas skaitytųsi gerai? Ar yra tabletas, kuris būtų normalus?
Nepatogu kodėl? O dirbti su nešiojamu kompu patogu? Lėtas dirbti ką? O
nešiojamas dirba greičiau? Sunku / brangu / stora / aktyvus aušinimas
čia labiau individualus dalykas.. (kiekvienam tai atrodys savaip).
Tabletinis softas - pateik pavyzdžių, nes nežinau ko pasigendama..
Automatiškai neatsidaranti klava tai čia reikia suprasti reikia
paspausti ikonėlę, kad atsirastų klava?
Normalus full-screen browseris tai čia kaip suprast? O tai F11 ir
Auto-hide the taskbar netinka? (ar aš kažko nesuprantu). O Kaip
nešiojamam / PC kompe tas dalykas?