Tema: Re: Aladinai, ar nepaskubėjai ;) ?
Autorius: spakainas
Data: 2013-11-27 15:13:19
Nu bet realiai jei jau labai reikia tos fizinės klaviatūros, tai tam yra
ultrabookas - stabilus tvirtas daiktas, nebaisu atverstą pernešt paėmus
už ekrano krašto ir pan. Man pvz ta fizinė klaviatūra planšetei tai
išviso tokia sunkiai paaiškinama, juk planšetės arkliukas - tačskrynas,
nx dar ten tie pričindalai kabaliuojantys aplinkui.
Kaslink konkrečios nokijos - nu bbž kaip su praktiškumu - daug visokių
erdvių dulkėms, nešvarumams ir pan, tarkim virtuvėj miltuotom rankom
nepačiupinėsi kad receptą paskaityt nu ir t.t.