Tema: Re: Aladinai, ar nepaskub
Autorius: padugne
Data: 2013-11-28 23:36:29
On Thu, 28 Nov 2013 23:08:14 +0200, Linas Petkevičius wrote:

> Tai yra jei atsiusiu nuotraukas, kad pas mane veikia, tai kazka paneigs?

Veikia kas? Nori pasakyt, kad ant 15" 1920x1080 displejaus priimtinai
atrodancios fortkes pajungus klasikini biuro monitoriu (turiu i dockinga
ismeigtus du 22" 1920x1080) atrodys taip pat priimtinai?
Papasakok kaip tai sukonfiguruot, busiu dekingas.

> Diskusija istikro kvaila, kai nusistatom savo standartus, nes labai
> lengva irodyti bet ka nusistatant savo standartus. "W7 blogai, nes visi
> normalus ofisai naudoja docking stationus su aukstos rezuliucijos
> monitoriais, o tada visada yra problemos ir tai neveikia".

Bent jau mano teiginys buvo tas, kad fortkes nesusitvarko su visiskai
banaliu hardvaru. Ar teigsi kad laptopas su 15" HD rezoliucijos matrica
ir prie jo pajungtas 2x" HD monitorius tai jau kosTmosas? Siais laikais
tokiu notebuku kaip prishikta.

Jei po teisybei, tai manes kaip juzerio apskritai neturi domint visi tie
DPI. Fortkes zino tiek monitoriaus istrizaine tiek rezoliucija, jau senai
laikas butu automatiskai paskaiciuot ergonomiskai optimalu fontu ir kitu
elementu dydi. Juzeriams su specialiais poreikiais visada galima palikt
galimybe papildomai pasitiunint pagal skoni. Nebutu apsamanoje, butu
senai padare.

--
kthxbai.