Tema: Re: Aladinai, ar nepaskubėjai ;)?
Autorius: Jonas Vingis
Data: 2013-11-28 10:38:06
2013-11-28 10:28, padugne rašė:
> Dar man labai patinka WOW64 konTSeptas is serijos "dabar mes apipi..m
> visa pasauli, tame tarpe ir save pacius". Bugtai pasaulyje iki truko
> normalesniu sprendimu.

Čia tai negaliu nepritarti... Aš perdaug nesigilinau kaip ten Linuxai ir
OSX viską realizavo, nu bet ten tokių parkių ir nesusipratimų su 64 bitų
programomis tikrai nebuvo.

Dar, ple, labai krūtas dalykas yra registro virtualizacija, kai negavęs
teisių rašyti į konkrečia registro vietą, patyliukais inpisa tą reikšmę
kažkur, kur gali rašyti. O paskui pirmą kartą su tuo susidūręs žmogus
užsipisa nesuprasdamas kodėl ta reikšmė, į kurią jis ką tik kažką įrašė
niekaip nesikeičia.