Tema: Re: Aladinai, ar nepaskubėjai ;)?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-11-28 23:21:44
Atmetus visiska ne i tema specialybe - o ka tai turi bendro su tuo, kad man
viskas veikia? Nekalbant jau apie labai idomius privalomus parametrus
nevarguoliskai darbo vietai.

On 2013-11-28 22:52, Linas Petkevičius wrote:
>Iskart neteisus del "Visi". kazkaip abejojau del nevarguolisku rezoliuciju.
>Pasirodo pas mane irgi tokia ir jokiu problemu. Turbut patenku į ta 0,001
>proc.

Kai skaitai tik tekstą - nu koks ten auto teisininko spec softas? Paštas,
netas, wordas ir exelius. Dar foto pažiūri.
Pasukioji su ctrl peles ratuką ir keičiasi šriftas.