Kalba buvo ne apie vertės sukurimą, o apie biudžeto formavimą. Tai skirtingi dalykai. Nieks nepuls teigti jog mokytojai - dykaduoniai, bet gi musie visiems akivaizdu, jog jie tiesiogei biudžeto nepildo, o tik tuština (vienok visi kiti normalioj visuomenėj sutinka išlaikyt per biudžetą tuos mokytojus). Grubiai sakant tokiais atvejais labai padeda ribinių situacijų analizė. Visuomenė vien iš žemdirbių (be jokių mokytojų) kurį laiką egzistuos, kai tuo tarpu visuomenė vien iš mokytojų (be jokių žemdirbių) nudvės iš bado žaibiškai. (panašu, jog vėl reiktų atkreipt dėmesį į tavo paklydimą, t.y. prekybos pervertinimą ir to pasėkoj meldimasį mantrai "zero sum game") "abc" <stogas.raudonas@cerpemis.dengtas> wrote in message news:he6tpi$c8t$1@trimpas.omnitel.net... > Alvidon, nu blyn kas cia gaunasi per vermisheliai… O kas is to verslo perka, > ufonautai? Ar tie patys biurokratai? :) > > "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message >> Staltiese kelias, kvailiuk... >> > >