"atliekant variklio ekspertizę, pasitelkus įgalioto „Audi“ atstovo išvadas, nustatyta, kad automobilio variklio sūkiai sukilo dėl to, kad automobilyje netinkamai funkcionavo arba iš viso nefunkcionavo sūkius ribojantys komponentai, tokie kaip variklio sūkių daviklis, variklio valdymo blokas, kuro siurblyje esantys degalų kiekio reguliavimo poziciniai elementai, degalų tiekimo nutraukimo vožtuvas arba pripučiamo oro aušintuve buvo prisikaupę tepalo, kuris pateko į įsiurbimo kolektorių." "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message news:k0t688$fpo$1@trimpas.omnitel.net... >o gal gerai, kad taip nutiko tuvlitoj, o ne kelyje? > tvarkingoj masinoj taip neturetu nutikti.. > > > "Mtrhed" <nera@mail.lt> wrote in message > news:k0t60f$ffk$1@trimpas.omnitel.net... >> „Atliekant eilinę patikrą antrojo matavimo metu, minėto automobilio „Audi >> A3“ variklio sūkiai pakilo iki maksimalių ribų ir nebuvo įmanoma jų >> sumažinti išjungiant degimą, todėl variklis buvo užgesintas įjungiant >> pavarą"... >> >> aina peklon, prie 6000 apsuku gesinti varikli imetant pavara >> >> http://www.respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/kitos_lietuvos_zinios/automobiliai_nepataisomai_sugenda_per_technine_apziura/ >