relax, as nei uzklijaves, nei turbine ar kazka panasaus dares. Visos iko to turetos mazinos buvo benzas arba benzas+dujos (beje veikdavao abi sistemos). O klausimai grynai savisvietai, nes tiesiog idomu kodel taip galejo nutikti, ka daryti taip nutikus ir pan. As nepalaikau nei vienos puses - straipsnis sukelia ivairiu minciu ir nekvepia labai patikimu (be paverkslenimu apie avicinius variklius ir patiriamus didziulus verslininko nuostolius technines detales tik is audi atstovu ir tos be kazkokio aiskesnio komentaro). O po jusu techninio komentaro viskas daug aiskiau ir jau galima ziureti i tai visai kitu kampu. T:) "markatas" <info@_nesiukslinti_markatas.lt> wrote in message news:k0t9fi$k6m$1@trimpas.omnitel.net... >O is kur man zinoti, kad pas tave checkas ne kramtoma uzklijuotas ar ant 555 > padarytas taimeriukas, o gal tu tas prisiutagalvis, kuris uzsicipaves > vazineja? > > markatas > > "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message > news:k0t8j0$ivq$1@trimpas.omnitel.net... >> panasu, kad apie tai. Lyg ir pagal reglamenta variklis turi buti issiles, >> bandymas apie sekunde, tarpas tarp bandymu nemazesnis kaip 10 sekundziu. >> Tuvlita sako, kad buvo viskas pagal "tvarka" bet straipsnyje minima, kad >> duomenys "issitryne". Tai kazkaip itartina, arba kazkuri puse kazko >> nedasako. Beje, ten gi ir kameru filmavimo pristatyta, butu idomu pamatyti >> vaizdeli (kad ir be garso) :) >> >> Beje, gal ekspertai galetu pakomentuoti Audi centro isvadas apie tai kas >> neveike a) ar prie tokiu neveikimu neturejo degti kontroline lempute >> prietaisu skydelyje? b) ar tokia masina vaziuotu? c) ar tokie trukumai >> galejo sukelti toki gedima jei nebutu virsytos max. apsukos? >> >> T:) >> >> >> "ZetaJones" <vnature@vnature.vnature> wrote in message >> news:k0t7u7$i2o$1@trimpas.omnitel.net... >>> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message >>> news:k0t743$gvf$1@trimpas.omnitel.net... >>>> http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2010:173:0047:0072:LT:PDF >>>> 8.2.2.2. punktas. >>> >>> >>> >>> c) Tikrinimo tvarka: >>> 2. Kiekvienas laisvojo greitėjimo ciklas turi būti pradedamas greitai >>> ir >>> nuosekliai (greičiau kaip per vieną sekundę), >>> >>> >>> „Tuvlitoje“ gavau reglamentą, kad maksimaliais sūkiais galima variklį >>> spausti vos pusę sekundės, tačiau kontrolierius spaudė pedalą kaip >>> reikiant - ... - guodėsi J.Lukoševičius. >>> >>> >>> cia apie tai ar ne? >>> > > >