Nu va, o mazdos comprexinis nuo 2000 prashosi aukshtesnes pavaros. Trauka mazheja, isukinejimas nedziugina. Iki 2000 - dziugina. "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message news:k11tvr$638$1@trimpas.omnitel.net... > vazinejau su 524 ir dizeliu ir turbo dizeliu, lagas ka zinau, abu vienodai > traukia kol apsukos pasiekia 2500, toliau gazuojant neperjungus begio, > variklis be turbo prie didesniu apsuku uzdusta, o turbo dizelis ''rauna'' > pasisokinedamas. aisku geras kompromisas beturbis koks 3 litris variklis, > bet toks labai jau neekonomiskas bus. > dizeliui, skirtingai nei benzui turbina butinai reikalinga, ir yra ypac > efektyvi. Vat is interkulerio jokios juntamos naudos, ji e36 318tds buvau > laikinai isoperaves, keliem menesiams, kol suvirinau interkuleri, tai ji vel > idejus nepasijaute absoliuciau jokio efekto. > > -- > vyt/ / > > vw kombi od. variant (Dizelis) > vw golf II (Dizelis) > > "Tomas" <info@nigeria.gov> wrote in message > news:k10ogu$5h1$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai mazdai per 5 metus tik dirzhus teko keist, tepalus bei filtrus. Vat ir >> visos milzhinishkos problemos. Net galvos dangtelio neteko nei karto >> atsukt. O virsh 100 nx man vazhiuot, mieste leistinas - 50, uzhmiesty - >> 90, o traktorius yra traktorius. Pas ta mazda torkas prie zhemu >> pakenciamas (bo comprexas), mano akimis - kaip tik miestui, neturi lago, >> kaip turbo dyzeliai. >> >> "Edvinas" <edvinas@darbe.lt> wrote in message >> news:k1027p$f9i$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Tai susitark su Tomu del bendros linijos, nes jis vat sako, kad >>> problemos milzinisko, variklis s, bijo virs simto vaziuoti, nes varikliu >>> pezda bus. >>> > >