O is kur man zinoti, kad pas tave checkas ne kramtoma uzklijuotas ar ant 555 padarytas taimeriukas, o gal tu tas prisiutagalvis, kuris uzsicipaves vazineja? markatas "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message news:k0t8j0$ivq$1@trimpas.omnitel.net... > panasu, kad apie tai. Lyg ir pagal reglamenta variklis turi buti issiles, > bandymas apie sekunde, tarpas tarp bandymu nemazesnis kaip 10 sekundziu. > Tuvlita sako, kad buvo viskas pagal "tvarka" bet straipsnyje minima, kad > duomenys "issitryne". Tai kazkaip itartina, arba kazkuri puse kazko > nedasako. Beje, ten gi ir kameru filmavimo pristatyta, butu idomu pamatyti > vaizdeli (kad ir be garso) :) > > Beje, gal ekspertai galetu pakomentuoti Audi centro isvadas apie tai kas > neveike a) ar prie tokiu neveikimu neturejo degti kontroline lempute > prietaisu skydelyje? b) ar tokia masina vaziuotu? c) ar tokie trukumai > galejo sukelti toki gedima jei nebutu virsytos max. apsukos? > > T:) > > > "ZetaJones" <vnature@vnature.vnature> wrote in message > news:k0t7u7$i2o$1@trimpas.omnitel.net... >> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message >> news:k0t743$gvf$1@trimpas.omnitel.net... >>> http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2010:173:0047:0072:LT:PDF >>> 8.2.2.2. punktas. >> >> >> >> c) Tikrinimo tvarka: >> 2. Kiekvienas laisvojo greitėjimo ciklas turi būti pradedamas greitai >> ir >> nuosekliai (greičiau kaip per vieną sekundę), >> >> >> „Tuvlitoje“ gavau reglamentą, kad maksimaliais sūkiais galima variklį >> spausti vos pusę sekundės, tačiau kontrolierius spaudė pedalą kaip >> reikiant - ... - guodėsi J.Lukoševičius. >> >> >> cia apie tai ar ne? >>