panasu, kad apie tai. Lyg ir pagal reglamenta variklis turi buti issiles, bandymas apie sekunde, tarpas tarp bandymu nemazesnis kaip 10 sekundziu. Tuvlita sako, kad buvo viskas pagal "tvarka" bet straipsnyje minima, kad duomenys "issitryne". Tai kazkaip itartina, arba kazkuri puse kazko nedasako. Beje, ten gi ir kameru filmavimo pristatyta, butu idomu pamatyti vaizdeli (kad ir be garso) :) Beje, gal ekspertai galetu pakomentuoti Audi centro isvadas apie tai kas neveike a) ar prie tokiu neveikimu neturejo degti kontroline lempute prietaisu skydelyje? b) ar tokia masina vaziuotu? c) ar tokie trukumai galejo sukelti toki gedima jei nebutu virsytos max. apsukos? T:) "ZetaJones" <vnature@vnature.vnature> wrote in message news:k0t7u7$i2o$1@trimpas.omnitel.net... > "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message > news:k0t743$gvf$1@trimpas.omnitel.net... >> http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2010:173:0047:0072:LT:PDF >> 8.2.2.2. punktas. > > > > c) Tikrinimo tvarka: > 2. Kiekvienas laisvojo greitėjimo ciklas turi būti pradedamas greitai ir > nuosekliai (greičiau kaip per vieną sekundę), > > > „Tuvlitoje“ gavau reglamentą, kad maksimaliais sūkiais galima variklį > spausti vos pusę sekundės, tačiau kontrolierius spaudė pedalą kaip > reikiant - ... - guodėsi J.Lukoševičius. > > > cia apie tai ar ne? >