btw, man mažai trūko iki bajerio. nei pora mėnesių nepraėjo po TA kaip prie 4krpm peršoko diržas :) On 2012.08.21 12:24, Tomas wrote: > Nu. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:k0vj7n$rpu$3@trimpas.omnitel.net... >> slabakas.... :) >> >> >> >> >> On 2012.08.21 12:10, Tomas wrote: >>> Rudeni viena variau normaliai, dumingumas buvo 0,00. Sako, taip nebuna, turbut naujas variklis :) Bet dabar - bijociau. >>> >>> >>> "Renookas" <vytautas@_eta_hitratrinti.lt> wrote in message news:k0vicu$qp0$1@trimpas.omnitel.net... >>>> jo labai tvarkingas jei uzsilenke... cia kaip ir technikinej stabdziu >>>> vamzdelis truko tai keike keike jis juos kad sudraske, butu 100 metu >>>> vaziaves... >>>> >>>> Sunku daugumai suvokti kam, ta technikine reikalinga... >>>> >>>> >>>> "Tomas" parašė naujienų news:k0vh3a$oum$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Niechuj mint iki 6 krpm jei nesiruoshi padengt kapitalkes ishlaidu. Gyvenime >>>> tas dyzelis nei virsh 3500 buna smaugiamas, nei dumija. Gal dar sumastys >>>> crash testus per TA atlikinet, jei mashina susiglamzhe - shkias >>>> netvarkinga, supuvus, o visi romiai lyg avinai atsistos rakom. Nesamoningas >>>> tas dumingumo testas, jei tvarkinga varikli uzhlenkia >>>> >>>> "padugne" <fake@fakeemail.com> wrote in message >>>> news:139480c96ff.1169445232466422955@news.omnitel.net... >>>>> On Mon, 20 Aug 2012 22:06:46 +0200, "Tomas" <info@nigeria.gov> wrote: >>>>>> Px TA, prisuku saliarka ir virsh 4000 rpm chuj isuksi, uzh vartu atsuku >>>>>> kaip buvo. >>>>> >>>>> Na va, dar vienas irodymas, jad lietuvoj reikalingi mobilus >>>>> techniniai patikrinimai su drakoniskom sankcijom tipo numeriu >>>>> nusukimo ar pan. >>>>> >>>>> Na negali lietuviai kaip normalus zmones, na tiesiog niekaip... >>>>> >>>>> -- >>>>> kthxbai. >>>> >>> >> >