cia sau klausima uzdavei? "svyt" parašė naujienų news:k15m6l$8fo$1@trimpas.omnitel.net... durnas ar apsimeti? -- vyt/ / vw kombi od. variant (Dizelis) vw golf II (Dizelis) "Renookas" <vytautas@_eta_hitratrinti.lt> wrote in message news:k12hto$1el$1@trimpas.omnitel.net... >o kas buna isiurbus vandens teko girdeti ar nelabai? > > > "svyt" parašė naujienų news:k11t25$4pv$1@trimpas.omnitel.net... > > tai gal isvis kibira vandens i isiurbimo kolektoriu. kol tu atsinesi > gesintuva, imeti 4 begi, ir atleidi sankaba, su tepalu dirbantis variklis > neturi daugiau AG nei iprastai, svarbu nepasimest ir tiek. greiciausiai > nespesi nieko padaryt, o jam, momentaliai isisukus iki 9000 apsuku > uzsilankstys voztuvai ir sustos tuoj pat pats. skaiciau volksvageno > manuale, > kad tai buvo 1 golfu beda, veliau, jau lyg su 2 golfu, varikliai kazkuom > patobulinti kad to neatsitiktu, detaliu neisidemejau, dizelinio variklio > ir > jo neteko ardyt, nebuvo poreikio (kaip kad benzininius, kiek turejau > visiem > tekdavo galva lupti,net sesers priziuretai mazdai, su dizeliais kaip tai > viskas paprasciau, jie birbia be priekaistu ilgiau nei kebulas surudija, > su > dizeliukais man bedos tik su ivairiais uzsikimsimais kuro sistemoje) tad > jo > konstrukcija man dar turi siek tiek paslapciu.. > > -- > vyt/ / > > vw kombi od. variant (Dizelis) > vw golf II (Dizelis) > > "[nemielas]" <nemielas_RABISHAS_@gmail.com> wrote in message > news:k1112m$dbp$1@trimpas.omnitel.net... >> dar kaip variantas kazkur minimas gesintuvas kurs su CO2 purskia >> >> >> "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message >> news:k0tc35$nqo$1@trimpas.omnitel.net... >>> po youtobo komentarais isskaiciau kad is esmes yra trys variantai - >>> stovi ir lauki kol baigsis tepalas; arba sustojus mini stabdi ir jungi >>> auksciausia pavara tikedamas kad variklis uzdus (as pasinaudociau situo >>> jei papildomai dar priekyje butu siena jei vis delto neuzdustu imetus >>> begi :) ); arba uzkimsti oro padavima (greiciausiai nesirysciau listi >>> prie tokio varklio knistis prie oro filtro, o ir dasikasti iki jo >>> dabartinese auto kur viskas uzdangstyta uztruktu greiciausiai ilgaiu nei >>> 1 variantas). >>> >>> T:) >>> >>> "markatas" <info@_nesiukslinti_markatas.lt> wrote in message >>> news:k0tbl9$n8d$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Kitas budas - musi begi ir paleidi i siena, kad sustotu variklis >>>> fiziskai, >>>> arba lauki, kol variklyje baigsis tepalas >>>> >>>> markatas >>>> >>>> "Mtrhed" <nera@mail.lt> wrote in message >>>> news:k0tada$le8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> kad masina netvarkinga, tai akivaizdu, bet ar tai vienintelis gesinimo >>>>> budas? >>>>> >>>>> On 2012-08-20 14:40, markatas wrote: >>>>>> Taip, darbuotojai gesino gerai, ir gerai, kad raznosas prasidejo ne >>>>>> prie >>>>>> kokios perejos su zmonemis, o atliekant automobilio patikra, kur >>>>>> susiorientaves zmogus gesino masina taip, kaip ir daroma prie >>>>>> raznoso. >>>>>> Isvada - masina buvo tikrai netvarkinga >>>>>> >>>>>> markatas >>>>>> >>>>>> "Mtrhed" <nera@mail.lt> wrote in message >>>>>> news:k0t60f$ffk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> "Atliekant eiline patikra antrojo matavimo metu, mineto automobilio >>>>>>> "Audi >>>>>>> A3" variklio sukiai pakilo iki maksimaliu ribu ir nebuvo imanoma ju >>>>>>> sumazinti isjungiant degima, todel variklis buvo uzgesintas >>>>>>> ijungiant >>>>>>> pavara"... >>>>>>> >>>>>>> aina peklon, prie 6000 apsuku gesinti varikli imetant pavara >>>>>>> >>>>>>> http://www.respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/kitos_lietuvos_zinios/automobiliai_nepataisomai_sugenda_per_technine_apziura/ >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>>> >