tu rimtai galvoji, kad pasukus kelias sekundes 5krpm kažkas užsilenks? O tai kas darosi, kai jis dvi valandas autobahnu važiuoja 4krpm ir taip kasdien, penkis metus? On 2012.08.21 12:04, Tomas wrote: > Mano gal ir neuzhlenktu, ir tas dumingumas normalus butu. Bet berezhonnogo bog berezhot. Stovi dabar bent du dyzeliai, kuriuos laikas i TA nuvaryt. Dirba kaip bitutes, nei garso lyshno nei dumo, vienas - po kapitalkes, ir nachuja juos uzhmushinet? O juokas - tam straipsnyje. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:k0vhlr$pl8$1@trimpas.omnitel.net... >> tai tame ir juokas, kad tvarkingų neužlenkia. pagazavo pamatavo, nieko >> neatsitiko. >> >> On 2012.08.21 11:40, Tomas wrote: >>> Niechuj mint iki 6 krpm jei nesiruoshi padengt kapitalkes ishlaidu. Gyvenime tas dyzelis nei virsh 3500 buna smaugiamas, nei dumija. Gal dar sumastys crash testus per TA atlikinet, jei mashina susiglamzhe - shkias netvarkinga, supuvus, o visi romiai lyg avinai atsistos rakom. Nesamoningas tas dumingumo testas, jei tvarkinga varikli uzhlenkia >>> >>> "padugne" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:139480c96ff.1169445232466422955@news.omnitel.net... >>>> On Mon, 20 Aug 2012 22:06:46 +0200, "Tomas" <info@nigeria.gov> wrote: >>>>> Px TA, prisuku saliarka ir virsh 4000 rpm chuj isuksi, uzh vartu atsuku kaip buvo. >>>> >>>> Na va, dar vienas irodymas, jad lietuvoj reikalingi mobilus >>>> techniniai patikrinimai su drakoniskom sankcijom tipo numeriu >>>> nusukimo ar pan. >>>> >>>> Na negali lietuviai kaip normalus zmones, na tiesiog niekaip... >>>> >>>> -- >>>> kthxbai. >> >