vazinejau su 524 ir dizeliu ir turbo dizeliu, lagas ka zinau, abu vienodai traukia kol apsukos pasiekia 2500, toliau gazuojant neperjungus begio, variklis be turbo prie didesniu apsuku uzdusta, o turbo dizelis ''rauna'' pasisokinedamas. aisku geras kompromisas beturbis koks 3 litris variklis, bet toks labai jau neekonomiskas bus. dizeliui, skirtingai nei benzui turbina butinai reikalinga, ir yra ypac efektyvi. Vat is interkulerio jokios juntamos naudos, ji e36 318tds buvau laikinai isoperaves, keliem menesiams, kol suvirinau interkuleri, tai ji vel idejus nepasijaute absoliuciau jokio efekto. -- vyt/ / vw kombi od. variant (Dizelis) vw golf II (Dizelis) "Tomas" <info@nigeria.gov> wrote in message news:k10ogu$5h1$1@trimpas.omnitel.net... > Tai mazdai per 5 metus tik dirzhus teko keist, tepalus bei filtrus. Vat ir > visos milzhinishkos problemos. Net galvos dangtelio neteko nei karto > atsukt. O virsh 100 nx man vazhiuot, mieste leistinas - 50, uzhmiesty - > 90, o traktorius yra traktorius. Pas ta mazda torkas prie zhemu > pakenciamas (bo comprexas), mano akimis - kaip tik miestui, neturi lago, > kaip turbo dyzeliai. > > "Edvinas" <edvinas@darbe.lt> wrote in message > news:k1027p$f9i$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Tai susitark su Tomu del bendros linijos, nes jis vat sako, kad >> problemos milzinisko, variklis s, bijo virs simto vaziuoti, nes varikliu >> pezda bus. >>