dar kaip variantas kažkur minimas gesintuvas kurs su CO2 purškia "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message news:k0tc35$nqo$1@trimpas.omnitel.net... > po youtobo komentarais isskaiciau kad is esmes yra trys variantai - stovi ir lauki kol baigsis tepalas; arba sustojus mini stabdi ir jungi auksciausia pavara tikedamas kad variklis uzdus (as pasinaudociau situo jei papildomai dar priekyje butu siena jei vis delto neuzdustu imetus begi :) ); arba uzkimsti oro padavima (greiciausiai nesirysciau listi prie tokio varklio knistis prie oro filtro, o ir dasikasti iki jo dabartinese auto kur viskas uzdangstyta uztruktu greiciausiai ilgaiu nei 1 variantas). > > T:) > > "markatas" <info@_nesiukslinti_markatas.lt> wrote in message news:k0tbl9$n8d$1@trimpas.omnitel.net... >> Kitas budas - musi begi ir paleidi i siena, kad sustotu variklis fiziskai, >> arba lauki, kol variklyje baigsis tepalas >> >> markatas >> >> "Mtrhed" <nera@mail.lt> wrote in message >> news:k0tada$le8$1@trimpas.omnitel.net... >>> kad masina netvarkinga, tai akivaizdu, bet ar tai vienintelis gesinimo >>> budas? >>> >>> On 2012-08-20 14:40, markatas wrote: >>>> Taip, darbuotojai gesino gerai, ir gerai, kad raznosas prasidejo ne prie >>>> kokios perejos su zmonemis, o atliekant automobilio patikra, kur >>>> susiorientaves zmogus gesino masina taip, kaip ir daroma prie raznoso. >>>> Isvada - masina buvo tikrai netvarkinga >>>> >>>> markatas >>>> >>>> "Mtrhed" <nera@mail.lt> wrote in message >>>> news:k0t60f$ffk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> „Atliekant eilinę patikrą antrojo matavimo metu, minėto automobilio >>>>> „Audi >>>>> A3“ variklio sūkiai pakilo iki maksimalių ribų ir nebuvo įmanoma jų >>>>> sumažinti išjungiant degimą, todėl variklis buvo užgesintas įjungiant >>>>> pavarą"... >>>>> >>>>> aina peklon, prie 6000 apsuku gesinti varikli imetant pavara >>>>> >>>>> http://www.respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/kitos_lietuvos_zinios/automobiliai_nepataisomai_sugenda_per_technine_apziura/ >>>> >>>> >>>> >>> >> >> >>