na kad tu seniai taip atrodai, tai daug kas jau cia sake:) as vis netikejau:) "svyt" parašė naujienų news:k19uo6$td$1@trimpas.omnitel.net... neturiu zodziu....kazkuris is musu tikrai durnas -- vyt/ / vw kombi od. variant (Dizelis) vw golf II (Dizelis) "Renookas" <vytautas@_eta_hitratrinti.lt> wrote in message news:k17e2e$r5p$1@trimpas.omnitel.net... > cia sau klausima uzdavei? > > "svyt" parašė naujienų news:k15m6l$8fo$1@trimpas.omnitel.net... > > durnas ar apsimeti? > > -- > vyt/ / > > vw kombi od. variant (Dizelis) > vw golf II (Dizelis) > > "Renookas" <vytautas@_eta_hitratrinti.lt> wrote in message > news:k12hto$1el$1@trimpas.omnitel.net... >>o kas buna isiurbus vandens teko girdeti ar nelabai? >> >> >> "svyt" parašė naujienų news:k11t25$4pv$1@trimpas.omnitel.net... >> >> tai gal isvis kibira vandens i isiurbimo kolektoriu. kol tu atsinesi >> gesintuva, imeti 4 begi, ir atleidi sankaba, su tepalu dirbantis variklis >> neturi daugiau AG nei iprastai, svarbu nepasimest ir tiek. greiciausiai >> nespesi nieko padaryt, o jam, momentaliai isisukus iki 9000 apsuku >> uzsilankstys voztuvai ir sustos tuoj pat pats. skaiciau volksvageno >> manuale, >> kad tai buvo 1 golfu beda, veliau, jau lyg su 2 golfu, varikliai kazkuom >> patobulinti kad to neatsitiktu, detaliu neisidemejau, dizelinio variklio >> ir >> jo neteko ardyt, nebuvo poreikio (kaip kad benzininius, kiek turejau >> visiem >> tekdavo galva lupti,net sesers priziuretai mazdai, su dizeliais kaip tai >> viskas paprasciau, jie birbia be priekaistu ilgiau nei kebulas surudija, >> su >> dizeliukais man bedos tik su ivairiais uzsikimsimais kuro sistemoje) tad >> jo >> konstrukcija man dar turi siek tiek paslapciu.. >> >> -- >> vyt/ / >> >> vw kombi od. variant (Dizelis) >> vw golf II (Dizelis) >> >> "[nemielas]" <nemielas_RABISHAS_@gmail.com> wrote in message >> news:k1112m$dbp$1@trimpas.omnitel.net... >>> dar kaip variantas kazkur minimas gesintuvas kurs su CO2 purskia >>> >>> >>> "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message >>> news:k0tc35$nqo$1@trimpas.omnitel.net... >>>> po youtobo komentarais isskaiciau kad is esmes yra trys variantai - >>>> stovi ir lauki kol baigsis tepalas; arba sustojus mini stabdi ir jungi >>>> auksciausia pavara tikedamas kad variklis uzdus (as pasinaudociau situo >>>> jei papildomai dar priekyje butu siena jei vis delto neuzdustu imetus >>>> begi :) ); arba uzkimsti oro padavima (greiciausiai nesirysciau listi >>>> prie tokio varklio knistis prie oro filtro, o ir dasikasti iki jo >>>> dabartinese auto kur viskas uzdangstyta uztruktu greiciausiai ilgaiu >>>> nei 1 variantas). >>>> >>>> T:) >>>> >>>> "markatas" <info@_nesiukslinti_markatas.lt> wrote in message >>>> news:k0tbl9$n8d$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Kitas budas - musi begi ir paleidi i siena, kad sustotu variklis >>>>> fiziskai, >>>>> arba lauki, kol variklyje baigsis tepalas >>>>> >>>>> markatas >>>>> >>>>> "Mtrhed" <nera@mail.lt> wrote in message >>>>> news:k0tada$le8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> kad masina netvarkinga, tai akivaizdu, bet ar tai vienintelis >>>>>> gesinimo >>>>>> budas? >>>>>> >>>>>> On 2012-08-20 14:40, markatas wrote: >>>>>>> Taip, darbuotojai gesino gerai, ir gerai, kad raznosas prasidejo ne >>>>>>> prie >>>>>>> kokios perejos su zmonemis, o atliekant automobilio patikra, kur >>>>>>> susiorientaves zmogus gesino masina taip, kaip ir daroma prie >>>>>>> raznoso. >>>>>>> Isvada - masina buvo tikrai netvarkinga >>>>>>> >>>>>>> markatas >>>>>>> >>>>>>> "Mtrhed" <nera@mail.lt> wrote in message >>>>>>> news:k0t60f$ffk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> "Atliekant eiline patikra antrojo matavimo metu, mineto automobilio >>>>>>>> "Audi >>>>>>>> A3" variklio sukiai pakilo iki maksimaliu ribu ir nebuvo imanoma ju >>>>>>>> sumazinti isjungiant degima, todel variklis buvo uzgesintas >>>>>>>> ijungiant >>>>>>>> pavara"... >>>>>>>> >>>>>>>> aina peklon, prie 6000 apsuku gesinti varikli imetant pavara >>>>>>>> >>>>>>>> http://www.respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/kitos_lietuvos_zinios/automobiliai_nepataisomai_sugenda_per_technine_apziura/ >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >> >