tai gal isvis kibira vandens i isiurbimo kolektoriu. kol tu atsinesi gesintuva, imeti 4 begi, ir atleidi sankaba, su tepalu dirbantis variklis neturi daugiau AG nei iprastai, svarbu nepasimest ir tiek. greiciausiai nespesi nieko padaryt, o jam, momentaliai isisukus iki 9000 apsuku uzsilankstys voztuvai ir sustos tuoj pat pats. skaiciau volksvageno manuale, kad tai buvo 1 golfu beda, veliau, jau lyg su 2 golfu, varikliai kazkuom patobulinti kad to neatsitiktu, detaliu neisidemejau, dizelinio variklio ir jo neteko ardyt, nebuvo poreikio (kaip kad benzininius, kiek turejau visiem tekdavo galva lupti,net sesers priziuretai mazdai, su dizeliais kaip tai viskas paprasciau, jie birbia be priekaistu ilgiau nei kebulas surudija, su dizeliukais man bedos tik su ivairiais uzsikimsimais kuro sistemoje) tad jo konstrukcija man dar turi siek tiek paslapciu.. -- vyt/ / vw kombi od. variant (Dizelis) vw golf II (Dizelis) "[nemielas]" <nemielas_RABISHAS_@gmail.com> wrote in message news:k1112m$dbp$1@trimpas.omnitel.net... > dar kaip variantas kazkur minimas gesintuvas kurs su CO2 purskia > > > "T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message > news:k0tc35$nqo$1@trimpas.omnitel.net... >> po youtobo komentarais isskaiciau kad is esmes yra trys variantai - stovi >> ir lauki kol baigsis tepalas; arba sustojus mini stabdi ir jungi >> auksciausia pavara tikedamas kad variklis uzdus (as pasinaudociau situo >> jei papildomai dar priekyje butu siena jei vis delto neuzdustu imetus >> begi :) ); arba uzkimsti oro padavima (greiciausiai nesirysciau listi >> prie tokio varklio knistis prie oro filtro, o ir dasikasti iki jo >> dabartinese auto kur viskas uzdangstyta uztruktu greiciausiai ilgaiu nei >> 1 variantas). >> >> T:) >> >> "markatas" <info@_nesiukslinti_markatas.lt> wrote in message >> news:k0tbl9$n8d$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kitas budas - musi begi ir paleidi i siena, kad sustotu variklis >>> fiziskai, >>> arba lauki, kol variklyje baigsis tepalas >>> >>> markatas >>> >>> "Mtrhed" <nera@mail.lt> wrote in message >>> news:k0tada$le8$1@trimpas.omnitel.net... >>>> kad masina netvarkinga, tai akivaizdu, bet ar tai vienintelis gesinimo >>>> budas? >>>> >>>> On 2012-08-20 14:40, markatas wrote: >>>>> Taip, darbuotojai gesino gerai, ir gerai, kad raznosas prasidejo ne >>>>> prie >>>>> kokios perejos su zmonemis, o atliekant automobilio patikra, kur >>>>> susiorientaves zmogus gesino masina taip, kaip ir daroma prie raznoso. >>>>> Isvada - masina buvo tikrai netvarkinga >>>>> >>>>> markatas >>>>> >>>>> "Mtrhed" <nera@mail.lt> wrote in message >>>>> news:k0t60f$ffk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> "Atliekant eiline patikra antrojo matavimo metu, mineto automobilio >>>>>> "Audi >>>>>> A3" variklio sukiai pakilo iki maksimaliu ribu ir nebuvo imanoma ju >>>>>> sumazinti isjungiant degima, todel variklis buvo uzgesintas ijungiant >>>>>> pavara"... >>>>>> >>>>>> aina peklon, prie 6000 apsuku gesinti varikli imetant pavara >>>>>> >>>>>> http://www.respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/kitos_lietuvos_zinios/automobiliai_nepataisomai_sugenda_per_technine_apziura/ >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >>>