Tema: Re: Olandų žiedo rekonstrukcija
Autorius: KEdas
Data: 2014-04-09 14:21:40
Jie nedaug ką įvertino. Ten ne modeliavimas, o chaltūros pavyzdys.
Pats modeliavau ir mačiau, kad SUSIAURINUS kai kurias žiedo jungtis 
pralaidumas padidėtų 20%, bet reikalas labai rizikingas, nes saugumo 
salelę perstūmus metru rezultatas gali labai radikaliai pasikeisti.

Studijos skaičiai:
Dabar pravažiuoja 4400 automobilių ir praeina 1000 pėsčiųjų.

Sumodeliavus gavo, kad dabar pravažiuoja MAKSIMUM 3300 automobilių, 
pertvarkius į sankryžą pravažiuos MAKSIMUM 4500 automobilių. Pėsčiųjų 
fazių nevertino (spėju iš pateiktų simuliacijų), daryta prielaida, kad 
sankryžų vairuotojai neužkišinės į jas įvažiuodami per geltoną ir ten 
likdami stovėti.
Verta rekonstruoti dėl 100 automobilių TEORINIO pralaidumo padidinimo?
Aš savo nuomonę jau išsakiau – dviračių naudojimą ta rekonstrukcija tik 
padidins, nes sugadinus susisiekimą automobiliais važiuoti dviračiu taps 
tik patraukliau. Net ir nieko neinvestuojant dviračių susisiekimo gerinimui.


Jonas Vingis rašė:
> Beje, tie ekspertai kai skaičiavo pralaidumus, ar įvertino tą faktą, kad
> piko metu tą sankryžą užkimš nesilaikantys reikalavimo nevažiuoti į
> sankryžą, jei negali jos nesustodami pravažiuoti?