Jie nedaug ką įvertino. Ten ne modeliavimas, o chaltūros pavyzdys. Pats modeliavau ir mačiau, kad SUSIAURINUS kai kurias žiedo jungtis pralaidumas padidėtų 20%, bet reikalas labai rizikingas, nes saugumo salelę perstūmus metru rezultatas gali labai radikaliai pasikeisti. Studijos skaičiai: Dabar pravažiuoja 4400 automobilių ir praeina 1000 pėsčiųjų. Sumodeliavus gavo, kad dabar pravažiuoja MAKSIMUM 3300 automobilių, pertvarkius į sankryžą pravažiuos MAKSIMUM 4500 automobilių. Pėsčiųjų fazių nevertino (spėju iš pateiktų simuliacijų), daryta prielaida, kad sankryžų vairuotojai neužkišinės į jas įvažiuodami per geltoną ir ten likdami stovėti. Verta rekonstruoti dėl 100 automobilių TEORINIO pralaidumo padidinimo? Aš savo nuomonę jau išsakiau – dviračių naudojimą ta rekonstrukcija tik padidins, nes sugadinus susisiekimą automobiliais važiuoti dviračiu taps tik patraukliau. Net ir nieko neinvestuojant dviračių susisiekimo gerinimui. Jonas Vingis rašė: > Beje, tie ekspertai kai skaičiavo pralaidumus, ar įvertino tą faktą, kad > piko metu tą sankryžą užkimš nesilaikantys reikalavimo nevažiuoti į > sankryžą, jei negali jos nesustodami pravažiuoti?