Tema: Re: Olandų žiedo rekonstrukcija
Autorius: Signalizacija
Data: 2014-04-09 21:03:59
Daugiausia avariju, kaip matau,  vyksta kiemuose. Manyciau, reikia 
paltint pravaziavims ir didint stovejimo vietu skaiciu


On 2014.04.09 20:41, KEdas wrote:
> Nes jeigu pradėsi dirbti moksliškai, tai gali paaiškėti, kad mokančių
> dirbti nėra ir visi tie vadinami „specialistai“ niekuo padėti negali,
> tektų skelbti normalius konkursus, o ne „ūkiniu būdu“ eismą planuoti.
> Gal kas galite pasakyti kur Lietuvoje yra panašus į šitą žemėlapis,
> kuris turėtų būti naudojamas kaip pagrindas gerinant eismo saugumą ir
> apsisprendžiant kur ką reikia keisti?
> http://cdb.io/Q4hKJH
>
>
> 2014.04.09 17:59, tranzoo rašė:
>> kaip be butu liudna, bet ziurint kaip eismas tvarkomas lietuvoje, o
>> ypac vilniuje - susidaro ispudis, kad apie tai netikkad nezinoma, bet
>> ir bandoma yrodyt kitaip.
>>
>> --
>> T
>>
>> "6žąsys" <6zasys@gmail.comm> wrote in message
>> news:li3n34$c0l$1@trimpas.omnitel.net...
>>> "Modeliuojant akivaizdžiai matosi, kad kaitalioti po vieną sankryžą
>>> negalima" - fantastiska isvada, proverzis eismo valdyme, sviesulys ir
>>> ne maziau! miestu projektuotojai apie tai zino gal tik varganus 120
>>> metu, bet tai smulkmena, jie juk debilai, todel tai nesiskaito.
>>>
>>>
>>> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message
>>> news:li3is5$965$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Pažaidęs su modeliavimu supratau kodėl vakaruose eismo planuotojai
>>>> skatina važinėti dviračiais ar VT: ant galimybių ribos dirbančioje
>>>> lengvųjų automobilių sistemoje bet koks pakeitimas gali iššaukti
>>>> neprognozuojamas pasekmes. Tuo tarpu VT ir dviračiai mieste turi
>>>> plačias
>>>> ribas laviravimui.
>>>> Gali atsitikti ir taip, kad padidinus pralaidumą šiame žiede užsikiš iš
>>>> pirmo žvilgsnio nesusijusi atkarpa, pvz. Kareivių-Žirmūnų sankryža.
>>>> Modeliuojant akivaizdžiai matosi, kad kaitalioti po vieną sankryžą
>>>> negalima, nes projektuotojo smegenys nesugeba prognozuoti kiekvieno iš
>>>> čia pravažiuojančių 4500 vairuotojų minčių.
>>>> Net modeliuojant stochastiniu modeliu kas valandą srautas pasiskirsto
>>>> nevienodai, todėl reikia sumodeliuoti kelias paras eismo, kad nustatyti
>>>> vyraujančią tendenciją. Pirmadieniais ji vienokia, penktadieniais –
>>>> kitokia. Nuo metų laikų taip pat priklauso.
>>>>
>>
>