Daugiausia avariju, kaip matau, vyksta kiemuose. Manyciau, reikia paltint pravaziavims ir didint stovejimo vietu skaiciu On 2014.04.09 20:41, KEdas wrote: > Nes jeigu pradėsi dirbti moksliškai, tai gali paaiškėti, kad mokančių > dirbti nėra ir visi tie vadinami „specialistai“ niekuo padėti negali, > tektų skelbti normalius konkursus, o ne „ūkiniu būdu“ eismą planuoti. > Gal kas galite pasakyti kur Lietuvoje yra panašus į šitą žemėlapis, > kuris turėtų būti naudojamas kaip pagrindas gerinant eismo saugumą ir > apsisprendžiant kur ką reikia keisti? > http://cdb.io/Q4hKJH > > > 2014.04.09 17:59, tranzoo rašė: >> kaip be butu liudna, bet ziurint kaip eismas tvarkomas lietuvoje, o >> ypac vilniuje - susidaro ispudis, kad apie tai netikkad nezinoma, bet >> ir bandoma yrodyt kitaip. >> >> -- >> T >> >> "6žąsys" <6zasys@gmail.comm> wrote in message >> news:li3n34$c0l$1@trimpas.omnitel.net... >>> "Modeliuojant akivaizdžiai matosi, kad kaitalioti po vieną sankryžą >>> negalima" - fantastiska isvada, proverzis eismo valdyme, sviesulys ir >>> ne maziau! miestu projektuotojai apie tai zino gal tik varganus 120 >>> metu, bet tai smulkmena, jie juk debilai, todel tai nesiskaito. >>> >>> >>> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message >>> news:li3is5$965$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Pažaidęs su modeliavimu supratau kodėl vakaruose eismo planuotojai >>>> skatina važinėti dviračiais ar VT: ant galimybių ribos dirbančioje >>>> lengvųjų automobilių sistemoje bet koks pakeitimas gali iššaukti >>>> neprognozuojamas pasekmes. Tuo tarpu VT ir dviračiai mieste turi >>>> plačias >>>> ribas laviravimui. >>>> Gali atsitikti ir taip, kad padidinus pralaidumą šiame žiede užsikiš iš >>>> pirmo žvilgsnio nesusijusi atkarpa, pvz. Kareivių-Žirmūnų sankryža. >>>> Modeliuojant akivaizdžiai matosi, kad kaitalioti po vieną sankryžą >>>> negalima, nes projektuotojo smegenys nesugeba prognozuoti kiekvieno iš >>>> čia pravažiuojančių 4500 vairuotojų minčių. >>>> Net modeliuojant stochastiniu modeliu kas valandą srautas pasiskirsto >>>> nevienodai, todėl reikia sumodeliuoti kelias paras eismo, kad nustatyti >>>> vyraujančią tendenciją. Pirmadieniais ji vienokia, penktadieniais – >>>> kitokia. Nuo metų laikų taip pat priklauso. >>>> >> >