Nes jeigu pradėsi dirbti moksliškai, tai gali paaiškėti, kad mokančių dirbti nėra ir visi tie vadinami „specialistai“ niekuo padėti negali, tektų skelbti normalius konkursus, o ne „ūkiniu būdu“ eismą planuoti. Gal kas galite pasakyti kur Lietuvoje yra panašus į šitą žemėlapis, kuris turėtų būti naudojamas kaip pagrindas gerinant eismo saugumą ir apsisprendžiant kur ką reikia keisti? http://cdb.io/Q4hKJH 2014.04.09 17:59, tranzoo rašė: > kaip be butu liudna, bet ziurint kaip eismas tvarkomas lietuvoje, o > ypac vilniuje - susidaro ispudis, kad apie tai netikkad nezinoma, bet > ir bandoma yrodyt kitaip. > > -- > T > > "6žąsys" <6zasys@gmail.comm> wrote in message > news:li3n34$c0l$1@trimpas.omnitel.net... >> "Modeliuojant akivaizdžiai matosi, kad kaitalioti po vieną sankryžą >> negalima" - fantastiska isvada, proverzis eismo valdyme, sviesulys ir >> ne maziau! miestu projektuotojai apie tai zino gal tik varganus 120 >> metu, bet tai smulkmena, jie juk debilai, todel tai nesiskaito. >> >> >> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message >> news:li3is5$965$1@trimpas.omnitel.net... >>> Pažaidęs su modeliavimu supratau kodėl vakaruose eismo planuotojai >>> skatina važinėti dviračiais ar VT: ant galimybių ribos dirbančioje >>> lengvųjų automobilių sistemoje bet koks pakeitimas gali iššaukti >>> neprognozuojamas pasekmes. Tuo tarpu VT ir dviračiai mieste turi >>> plačias >>> ribas laviravimui. >>> Gali atsitikti ir taip, kad padidinus pralaidumą šiame žiede užsikiš iš >>> pirmo žvilgsnio nesusijusi atkarpa, pvz. Kareivių-Žirmūnų sankryža. >>> Modeliuojant akivaizdžiai matosi, kad kaitalioti po vieną sankryžą >>> negalima, nes projektuotojo smegenys nesugeba prognozuoti kiekvieno iš >>> čia pravažiuojančių 4500 vairuotojų minčių. >>> Net modeliuojant stochastiniu modeliu kas valandą srautas pasiskirsto >>> nevienodai, todėl reikia sumodeliuoti kelias paras eismo, kad nustatyti >>> vyraujančią tendenciją. Pirmadieniais ji vienokia, penktadieniais – >>> kitokia. Nuo metų laikų taip pat priklauso. >>> >