Tema: Re: Olandų žiedo rekonstrukcija
Autorius: Doxlas
Data: 2014-04-09 15:29:10
Tada viskas patikrinama. Reikia elementoriškai suskaičiuoti srautus jau 
egzistuojančiuose panašiose sankryžose, palygint su teoriniais rodikliais - 
ir turėsim pataisos koeficientą ir sankryžoms, ne vien žiedams. Tada ir 
galima kažką lygint ir spręst. O po visa rekonstruojama sankryža požeminis 
parkingas neplanuojamas?
Mano pamąstymai:
nemanau, kad šitokia sankryža smarkiai pagerins pralaidumą. Dabartinio 
Antakalnio žiedo problema - yra vyraujantis Olandų-Žirmūnų srautas ir piko 
metu sudėtinga į žiedą įvažiuot iš Antakalnio ir Kosciuškos gatvių. 
Šviesoforinė sankryžą šitą problemą išspręstų.

"KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message 
news:li3d3i$45d$1@trimpas.omnitel.net...
> Jei skaitytum įdėmiai, tai suprastum, kad portugalai sugeba susispausti 
> 30% geriau nei aprašo teoriniai modeliai, todėl žiedu pravažiuoja 4400 
> REALIŲ automobilių vietoje 3300 teorinių.
>
>
> S54 rašė:
>> problemos del to kad portugalai nesugeba ivaziuoti i zieda jei horizonte 
>> matosi koks artejantis automobilis
>>
>> "Jonas Vingis"  wrote in message news:li3a4o$1kp$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> 2014-04-09 14:10, hedgehogus paiuricus rašė:
>>> tai tipo del tokiu atsilupeliu, KET ignoruotoju, negalima daryt
>>> pralaidziu sankryzu?
>>
>> Kokia nauda iš teoriškai pralaidžios, bet praktiškai nepralaidžios
>> sankryžos?
>>
>> Beje, ten tame žiede problemos ne dėl to, kad kai kurie jo išvažiavimai
>> būna užkimšti?
>