Tada viskas patikrinama. Reikia elementoriškai suskaičiuoti srautus jau egzistuojančiuose panašiose sankryžose, palygint su teoriniais rodikliais - ir turėsim pataisos koeficientą ir sankryžoms, ne vien žiedams. Tada ir galima kažką lygint ir spręst. O po visa rekonstruojama sankryža požeminis parkingas neplanuojamas? Mano pamąstymai: nemanau, kad šitokia sankryža smarkiai pagerins pralaidumą. Dabartinio Antakalnio žiedo problema - yra vyraujantis Olandų-Žirmūnų srautas ir piko metu sudėtinga į žiedą įvažiuot iš Antakalnio ir Kosciuškos gatvių. Šviesoforinė sankryžą šitą problemą išspręstų. "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:li3d3i$45d$1@trimpas.omnitel.net... > Jei skaitytum įdėmiai, tai suprastum, kad portugalai sugeba susispausti > 30% geriau nei aprašo teoriniai modeliai, todėl žiedu pravažiuoja 4400 > REALIŲ automobilių vietoje 3300 teorinių. > > > S54 rašė: >> problemos del to kad portugalai nesugeba ivaziuoti i zieda jei horizonte >> matosi koks artejantis automobilis >> >> "Jonas Vingis" wrote in message news:li3a4o$1kp$1@trimpas.omnitel.net... >> >> 2014-04-09 14:10, hedgehogus paiuricus rašė: >>> tai tipo del tokiu atsilupeliu, KET ignoruotoju, negalima daryt >>> pralaidziu sankryzu? >> >> Kokia nauda iš teoriškai pralaidžios, bet praktiškai nepralaidžios >> sankryžos? >> >> Beje, ten tame žiede problemos ne dėl to, kad kai kurie jo išvažiavimai >> būna užkimšti? >