Tema: Re: Olandų žiedo rekonstrukcija
Autorius: tranzoo
Data: 2014-04-09 17:59:23
kaip be butu liudna, bet ziurint kaip eismas tvarkomas lietuvoje, o ypac 
vilniuje - susidaro ispudis, kad apie tai netikkad nezinoma, bet ir bandoma 
yrodyt kitaip.

--
T

"6žąsys" <6zasys@gmail.comm> wrote in message 
news:li3n34$c0l$1@trimpas.omnitel.net...
> "Modeliuojant akivaizdžiai matosi, kad kaitalioti po vieną sankryžą 
> negalima" - fantastiska isvada, proverzis eismo valdyme, sviesulys ir ne 
> maziau! miestu projektuotojai apie tai zino gal tik varganus 120 metu, bet 
> tai smulkmena, jie juk debilai, todel tai nesiskaito.
>
>
> "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message 
> news:li3is5$965$1@trimpas.omnitel.net...
>> Pažaidęs su modeliavimu supratau kodėl vakaruose eismo planuotojai
>> skatina važinėti dviračiais ar VT: ant galimybių ribos dirbančioje
>> lengvųjų automobilių sistemoje bet koks pakeitimas gali iššaukti
>> neprognozuojamas pasekmes. Tuo tarpu VT ir dviračiai mieste turi plačias
>> ribas laviravimui.
>> Gali atsitikti ir taip, kad padidinus pralaidumą šiame žiede užsikiš iš
>> pirmo žvilgsnio nesusijusi atkarpa, pvz. Kareivių-Žirmūnų sankryža.
>> Modeliuojant akivaizdžiai matosi, kad kaitalioti po vieną sankryžą
>> negalima, nes projektuotojo smegenys nesugeba prognozuoti kiekvieno iš
>> čia pravažiuojančių 4500 vairuotojų minčių.
>> Net modeliuojant stochastiniu modeliu kas valandą srautas pasiskirsto
>> nevienodai, todėl reikia sumodeliuoti kelias paras eismo, kad nustatyti
>> vyraujančią tendenciją. Pirmadieniais ji vienokia, penktadieniais –
>> kitokia. Nuo metų laikų taip pat priklauso.
>>