kaip be butu liudna, bet ziurint kaip eismas tvarkomas lietuvoje, o ypac vilniuje - susidaro ispudis, kad apie tai netikkad nezinoma, bet ir bandoma yrodyt kitaip. -- T "6žąsys" <6zasys@gmail.comm> wrote in message news:li3n34$c0l$1@trimpas.omnitel.net... > "Modeliuojant akivaizdžiai matosi, kad kaitalioti po vieną sankryžą > negalima" - fantastiska isvada, proverzis eismo valdyme, sviesulys ir ne > maziau! miestu projektuotojai apie tai zino gal tik varganus 120 metu, bet > tai smulkmena, jie juk debilai, todel tai nesiskaito. > > > "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message > news:li3is5$965$1@trimpas.omnitel.net... >> Pažaidęs su modeliavimu supratau kodėl vakaruose eismo planuotojai >> skatina važinėti dviračiais ar VT: ant galimybių ribos dirbančioje >> lengvųjų automobilių sistemoje bet koks pakeitimas gali iššaukti >> neprognozuojamas pasekmes. Tuo tarpu VT ir dviračiai mieste turi plačias >> ribas laviravimui. >> Gali atsitikti ir taip, kad padidinus pralaidumą šiame žiede užsikiš iš >> pirmo žvilgsnio nesusijusi atkarpa, pvz. Kareivių-Žirmūnų sankryža. >> Modeliuojant akivaizdžiai matosi, kad kaitalioti po vieną sankryžą >> negalima, nes projektuotojo smegenys nesugeba prognozuoti kiekvieno iš >> čia pravažiuojančių 4500 vairuotojų minčių. >> Net modeliuojant stochastiniu modeliu kas valandą srautas pasiskirsto >> nevienodai, todėl reikia sumodeliuoti kelias paras eismo, kad nustatyti >> vyraujančią tendenciją. Pirmadieniais ji vienokia, penktadieniais – >> kitokia. Nuo metų laikų taip pat priklauso. >>