Tema: Re: Olandų žiedo rekonstrukcija
Autorius: VNO
Data: 2014-04-09 16:22:29
O! atsilo oras vel islindo teoriniai dviraciai :D

VNO
"KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:li3ag4$1rj$1@trimpas.omnitel.net...
> Jie nedaug ką įvertino. Ten ne modeliavimas, o chaltūros pavyzdys.
> Pats modeliavau ir mačiau, kad SUSIAURINUS kai kurias žiedo jungtis 
> pralaidumas padidėtų 20%, bet reikalas labai rizikingas, nes saugumo 
> salelę perstūmus metru rezultatas gali labai radikaliai pasikeisti.
> 
> Studijos skaičiai:
> Dabar pravažiuoja 4400 automobilių ir praeina 1000 pėsčiųjų.
> 
> Sumodeliavus gavo, kad dabar pravažiuoja MAKSIMUM 3300 automobilių, 
> pertvarkius į sankryžą pravažiuos MAKSIMUM 4500 automobilių. Pėsčiųjų 
> fazių nevertino (spėju iš pateiktų simuliacijų), daryta prielaida, kad 
> sankryžų vairuotojai neužkišinės į jas įvažiuodami per geltoną ir ten 
> likdami stovėti.
> Verta rekonstruoti dėl 100 automobilių TEORINIO pralaidumo padidinimo?
> Aš savo nuomonę jau išsakiau – dviračių naudojimą ta rekonstrukcija tik 
> padidins, nes sugadinus susisiekimą automobiliais važiuoti dviračiu taps 
> tik patraukliau. Net ir nieko neinvestuojant dviračių susisiekimo gerinimui.
> 
> 
> Jonas Vingis rašė:
>> Beje, tie ekspertai kai skaičiavo pralaidumus, ar įvertino tą faktą, kad
>> piko metu tą sankryžą užkimš nesilaikantys reikalavimo nevažiuoti į
>> sankryžą, jei negali jos nesustodami pravažiuoti?
>