O! atsilo oras vel islindo teoriniai dviraciai :D VNO "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:li3ag4$1rj$1@trimpas.omnitel.net... > Jie nedaug ką įvertino. Ten ne modeliavimas, o chaltūros pavyzdys. > Pats modeliavau ir mačiau, kad SUSIAURINUS kai kurias žiedo jungtis > pralaidumas padidėtų 20%, bet reikalas labai rizikingas, nes saugumo > salelę perstūmus metru rezultatas gali labai radikaliai pasikeisti. > > Studijos skaičiai: > Dabar pravažiuoja 4400 automobilių ir praeina 1000 pėsčiųjų. > > Sumodeliavus gavo, kad dabar pravažiuoja MAKSIMUM 3300 automobilių, > pertvarkius į sankryžą pravažiuos MAKSIMUM 4500 automobilių. Pėsčiųjų > fazių nevertino (spėju iš pateiktų simuliacijų), daryta prielaida, kad > sankryžų vairuotojai neužkišinės į jas įvažiuodami per geltoną ir ten > likdami stovėti. > Verta rekonstruoti dėl 100 automobilių TEORINIO pralaidumo padidinimo? > Aš savo nuomonę jau išsakiau – dviračių naudojimą ta rekonstrukcija tik > padidins, nes sugadinus susisiekimą automobiliais važiuoti dviračiu taps > tik patraukliau. Net ir nieko neinvestuojant dviračių susisiekimo gerinimui. > > > Jonas Vingis rašė: >> Beje, tie ekspertai kai skaičiavo pralaidumus, ar įvertino tą faktą, kad >> piko metu tą sankryžą užkimš nesilaikantys reikalavimo nevažiuoti į >> sankryžą, jei negali jos nesustodami pravažiuoti? >