Tema: Re: Olandų žiedo rekonstrukcija
Autorius: 6žąsys
Data: 2014-04-09 17:56:36
"Modeliuojant akivaizdžiai matosi, kad kaitalioti po vieną sankryžą negalima" - fantastiska isvada, proverzis eismo valdyme, sviesulys ir ne maziau! miestu projektuotojai apie tai zino gal tik varganus 120 metu, bet tai smulkmena, jie juk debilai, todel tai nesiskaito.


"KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:li3is5$965$1@trimpas.omnitel.net...
> Pažaidęs su modeliavimu supratau kodėl vakaruose eismo planuotojai 
> skatina važinėti dviračiais ar VT: ant galimybių ribos dirbančioje 
> lengvųjų automobilių sistemoje bet koks pakeitimas gali iššaukti 
> neprognozuojamas pasekmes. Tuo tarpu VT ir dviračiai mieste turi plačias 
> ribas laviravimui.
> Gali atsitikti ir taip, kad padidinus pralaidumą šiame žiede užsikiš iš 
> pirmo žvilgsnio nesusijusi atkarpa, pvz. Kareivių-Žirmūnų sankryža. 
> Modeliuojant akivaizdžiai matosi, kad kaitalioti po vieną sankryžą 
> negalima, nes projektuotojo smegenys nesugeba prognozuoti kiekvieno iš 
> čia pravažiuojančių 4500 vairuotojų minčių.
> Net modeliuojant stochastiniu modeliu kas valandą srautas pasiskirsto 
> nevienodai, todėl reikia sumodeliuoti kelias paras eismo, kad nustatyti 
> vyraujančią tendenciją. Pirmadieniais ji vienokia, penktadieniais – 
> kitokia. Nuo metų laikų taip pat priklauso.
>