"Modeliuojant akivaizdžiai matosi, kad kaitalioti po vieną sankryžą negalima" - fantastiska isvada, proverzis eismo valdyme, sviesulys ir ne maziau! miestu projektuotojai apie tai zino gal tik varganus 120 metu, bet tai smulkmena, jie juk debilai, todel tai nesiskaito. "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:li3is5$965$1@trimpas.omnitel.net... > Pažaidęs su modeliavimu supratau kodėl vakaruose eismo planuotojai > skatina važinėti dviračiais ar VT: ant galimybių ribos dirbančioje > lengvųjų automobilių sistemoje bet koks pakeitimas gali iššaukti > neprognozuojamas pasekmes. Tuo tarpu VT ir dviračiai mieste turi plačias > ribas laviravimui. > Gali atsitikti ir taip, kad padidinus pralaidumą šiame žiede užsikiš iš > pirmo žvilgsnio nesusijusi atkarpa, pvz. Kareivių-Žirmūnų sankryža. > Modeliuojant akivaizdžiai matosi, kad kaitalioti po vieną sankryžą > negalima, nes projektuotojo smegenys nesugeba prognozuoti kiekvieno iš > čia pravažiuojančių 4500 vairuotojų minčių. > Net modeliuojant stochastiniu modeliu kas valandą srautas pasiskirsto > nevienodai, todėl reikia sumodeliuoti kelias paras eismo, kad nustatyti > vyraujančią tendenciją. Pirmadieniais ji vienokia, penktadieniais – > kitokia. Nuo metų laikų taip pat priklauso. >